srijeda, 02.03.2005.

Srijeda...tek...

uh, koji komad!

(kako bi se zvao p.s. (post scriptum) ako je prije poruke?možda a.s. (ante scriptum)?? uglavnom...) -- slikica nema niikakve veze sa postom, ali htjela sam stavit neku sličicu i skužila da nisam stavila još nijednu nekog doobrog komada! ;)

tek je srijeda...znate ono kad nešto željno iščekuješ, još ne znaš ni hoće li se zbilja dogoditi, ali imaš osjećaj da to treba biti zanimljivo za tebe...a to nikako da dođe, dani odjednom postaju beeskrajno duugi?!? eh! upravo tako se trenutno osjećam...
neznam jel se sjećate, ali tamo negdje dolje sam spomenula da je ovu subotu frendici rođendan koji bi ona trebala slaviti u jednoj kući sa drugom frendicom cijelu noć.
ja još ne znam hoću li smjet ić i to me brine, jer baš imam neku potrebu tamo biti. većinu ljudi neću poznavati, ali nisam baš bila na takvim tulumima, a s obzirom da ne idem previše van (zbog draagog tate) htjela bih se malo ispucati, isplesati i izludirati se... dosadno mi je u zadnje vrijeme i nekako se nadam da bi to donijelo malo živosti. ukratko(ako je to kod mene moguće!), jednostavno žeelim na taj tulum i nikako da ga dočekam! postoji li savjet za takvo nešto??? a šta ako me na kraju ne puste?? ...jooojj...

p.s. (evo sad i post scriptum)... mogla bih promjeniti pozadinu...čisto da malo osvježim... jučer sam bila na šišanju da kosu osvježim, pa kad sam već krenula sa "osvježavanjem"...hmm... javite ako nebude valjalo... :)

- 22:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>