petra&tonka=4ever...togeder...best friends...

nedjelja, 25.02.2007.

nakon nekog vremena...

pa evo nakon...malo dužeg vremena...javljam se...
moja Petra ne smije na maturalac...malo sjebano...al nema veze...dogovorile smo se da ćemo ić s mojom školom u vinodol...ma bit će nam dobro...ko jebe glupu rasku...koda se mi nećemo napit...i zabavljat...
ovu subotu sam provela doma sa starcima...a sigurno ću još dugo...jer ja...kao i uvijek...imam dugaćak jezik...i nemogu šutit neg moram odgovarat...ma ukratko...posvađala sam se sa starcim...i sad baš i neprićamo..a to sve zbog toga jer sam ja pitala: EL SE MOGU TETOVIRAT?!...al oćito je i to dovoljno da moj stari popizdi...ma ko njega jebe...!
imam jednu jebenu novost...naućila sam skakat vis...i sad ću mora za školu skakat...ma užas...uglavnom sad me svi zajebavaju da sam buduća blana vlašić...ma joj...

evo sad jedna pjesma...
kad u potoku vidiš svoje lice
poćni pjevati poput ptićice...
prestati nemoj jer život je lijep...
i upamti da možeš voljeti
i kad je najteže....

Image Hosted by ImageShack.us


ajde ljudi do sljedećeg javljana pozdravljam vas sve...
tonka...

- 16:31 - Komentari (15) - Isprintaj - #