travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

o meni....

Ja sam Petra i živim u malom
gradu po imenu Velika Gorica
....to je grad pokraj Zagreba..
idem u 6. raz....nemama ni brata ni
sestru....neki kažu da sam razmažena
...lol...hhh...baš me briga...volim puno toga
kao što je...čokoladu,more,drženje,muziku
društvo,msn,mobitel.....nevolim...uf previše toga...
jako sam izbirljiva....hehe....imam puno frendica
a najbolje od svih su mi sara,miha,dora,emy,
lucy,lucija druga i još puno njih....ewo to bi
bilo sve o meni...saznat čete povremeno
još puno toga o meni....


BeSt fReNdS:

PS:LošE SaM IsPaLa

MI ZAJEDNO

neke curke su supew ispale....a neke baš i nisu...među njima sam i ja...baš sam loše ispala...
ma stavit ću ja i bolje svoje fotke...

JA

malo sam loše ispala....ma nisam vam ja inače fotogenična....
sam da znate


CARICA

Super cura...moja jako jako dobra frendica...nekad se znamo malo tuč i swađati ali ipak smo super
.....živi u dubrancu....malo dalje živi baš šteta...da bar živi u gorici....

MIHICA

super ludacha....voli se zekati....jakoooo dobwa....dečki ju jakooo vole
.....slatka ludacha...ma o njoj mislim sve naj.....kavica...


SARA

ona vam je poput mace......lijepa je...ima prekrasnu kosu....ponekad se čini mirnom a ponekad
je divlja ko neka mačka....ma super vam je ona...jako dobra....ludica


DOROTEJA

super cura....dobwa je jakooo.voli pomagat....dečki je vole šlatati......voli svoga dečka novosela
...skupa su več 3 mjeseca....on je osmi raz....dora kaže da se dobro bari...xd

LUCY

mala slatkica....dečki ju jakooo vole....neki dan se ošišala na kratko...sad je mawa
rihanna....sad je isto jepa....živi u okuju...lucy super frendica


EMA

voli se smijati.....dobwa je......voli piti
....mislim o njoj swe super...odlična mi je frendica....luda je...





IVANA

mala slatka curica...izgleda ko curica......ma ona je beba.....volim se s njom držit.....sorry
nekad kad ti kažem da si usamljeno pile....a inače si mi super frendica



MARTINA:

to vam je jedna jako luda cura....jakoooo voli sladoled....pogotovo od vanilije....ona mi je sestričnica
....super je curka......simpa joj je pero h.....ona vam je velika maca....dečki ju jakooo vole...

Linkovi

mihica i njena seka tina

emica

megsin i moj blog

ivona i ana

ivanica

stella i tina

lucy

gadura dizajn

anja dizajn

youtube





PET SLATKIH PORUKICA:

1. Bok moje medeno! Znaj da te volim strasno, ti si moja cokolada zbog koje je nastala ova balada! I da ti nije palo na pamet ovo zbrisat jer ti necu vise pisat.

2.Ne zali za onim sto je proslo, ne cezni za onim sto ne moze biti, ne boj se onog sto treba doci, ako je tuzno-jednom ce proci.

3.Ljubav je kao delfin obasjan mjesecinom sto se kupa u beskrajnoj topline tvojih ociju, zato nikad, nikad ih nemoj sklopiti jer kazu da delfini umiru u tami...

4.Bog je dao svim andelima krila ali ih nije dao tebi jer se bojao da ce mu najsladi andelic odletjeti i nikad se nece vratiti.

5.Dok gledam dijamant kao vječno blista , pitam se zašto moja sudbina nije ista , a onda se sjetim kako imam tebe i shvatim da dijamant imam kraj sebe.


nedjelja, 27.04.2008.

bOkIć sWimA.....

eJ LjUDi.....MaLo vAm sE jAvLjAM....SaM Ta bEZvEzE....jUčEr Je kOD MeNe bILa SesTriČnICa ....tInčIcA.....WeEE.....u PEtAk dObIVaM nOvI mOb MaKaR Je I oVaJ sUpEr....SaD iMmAm NokIu 5300 A DoBiT Ću neKi SoNy eRIcSoN....UzEt Ću NeKI DoBRi.... a oNdA ćU Ić kAd Si kuPim KoD TInE u mRaClIN SpAwAti....BiT ćE NaM JepO....,a nJeNom jE BuRkiU PriČeSt u neDjeLjU....mOm MaLO SlaTKoM pLaVom BrATiĆU....bAš je sJatKi....TiNčY NemOj ZaBrAviT mOnIKy rEČ Da StVI zA MEnE i TebE nEke pEsmE....dNs HočU ReČ sAd IdEM nA vIKeNdiCu.....MojAm jEr...Će TaM bIt Svi brATIćI i SestRIčnICe.....A NmVz biT ćE naDam se DoBwO....hM...i kAj dA vAM JoŠ rEČeM...Hh....KaŽem.....I TaK.....KOmAjTe Mi pUnO...ŽeLiM bAr 50 kOMoVa InAčE NiŠTa oD nOoVoGoG POsTa....SoJi sWi TaKvI sU UvIjeTi...IdEm Ja sa...KiSssAm VaS SwE PoGOtOvO mOjE CUrE....ZNaTe KojE Su oNE KojE UvIJeK SpOmeNeM sArA,MiHa,EmA,lUcY,CArICA,iVaNa,dOrA,MeGs,TinChY, kjUt bOj.....PaPa...bjE



| komentari (41) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.