Myspace Graphics
Myspace Layouts

logo.gif

Myspace Layouts
Linkovi

Get free graphics at BlingyBlob.com!



Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

moja rodica mana:
manapostira.blog.hr


male slikice...sretan
mali pesek...


male mace...

glitter-graphics.com

love...

glitter-graphics.com

ma bas su slatki...

glitter-graphics.com

friendship...


linkin park...

glitter-graphics.com

pa opet linkin park.....


ono sto mozes napraviti sutra,ne ostavljaj za danas

subota, 15.12.2007.

ala ludila...

danas i jucer nam je pada snig...
svi smo iz skole izletili da ga vidimo,ali to nije bia oni pravi snig,mislin je,ali to ga je samo bura donila sa mosorai drugih obliznjih planina..
uglavnom,mi smo se samo tako ponadali da ce se uvatit,a i moga se da je pada cili dan,ali je on vec oko jedne ure presta padat. meni je jedina zelja da snig padne za Bozic i nemora vise nikako ove godine sta se mene tice,eto to je u vezi snijega i mojih zelja....

- 16:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

nesto o meni...
ime:Petra
prezime:hAhAhA
datum rođenja:02.05.1994.(da mi znate poslat poklon)
misto:Split
skola:blatine skrape
naj ferndice:ivana i marina(bash naj naj),nora,nike,ines,nina,ana i moja rodica mana
naj frend:dodo,frane,vlado...
volim:chokoladu,zezanciju,prijatelje...
nevolim:školu,uchitelje,svoju razrednicu....
molbica:ostavite mi puno komentara...

glitter-graphics.com


Free Hit Counters
Get a Free Hit Counters



moje slikice...
ja...cool
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mana i ja...naughty
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moja necakinja laura...party
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moja necakinja sara...belj
Free Image Hosting at www.ImageShack.us