< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Yes/No...

Opis bloga

Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
to vam je ana moja super prija iz Kastela....kraljica teska!!
Image Hosted by ImageShack.us

to je opicena šimazujokisskiss
Image Hosted by ImageShack.us

jacathumbupthumbup
Image Hosted by ImageShack.us

jozonaughtynaughty
u pozadini ja........i sima.........
Image Hosted by ImageShack.us

zemo
Image Hosted by ImageShack.us

gala,teica,carica,vuksaheadbangheadbang:madmadmadburninmadburninmadburninmadi ja
Image Hosted by ImageShack.us

teica...josipa.....ja....jaca
Image Hosted by ImageShack.us

ja i jope
Image Hosted by ImageShack.us

ja....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sestra Ana...Rodica Dina..i sestra Katarina
Image Hosted by ImageShack.us

ja,ana i dina
Image Hosted by ImageShack.us

prija josipa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kATARINA.pRSO

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Din@

Barbie

Maja

Rusicatdoll

plavusica

majaaa

tigrica

smotanka3

zeba

gala

Čirka

ivan

Dvi lude

jurka

anci i antonija

MySpace images

MySpace images





MySpace images

MySpace images





Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moja rodica Dina....
Opicena,LuDA,LIPA,zgodna.......

Image Hosted by ImageShack.us

TREE HILL-moja najdraza serija ...
evo par slika

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i šećer na kraju....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us







Glitter Text @ Glitterfy.com


ponedjeljak, 15.10.2007.

Doslo je vrime!!

Evo ljudi moji doslo je vrime za novi post !!
ja vam se sad kratko javljan !!inace kod mene nista
zanimljivo. priko tjedna sam bila kod rodice tribale smo ona
ja ,maja a ovo van je maja kucka hehe Image Hosted by ImageShack.us
i kike ic u kino gledat gas do daske 3 al nista od toga.pa smo ja dina (rodica)i kike otise u ti-vi-a i bilo je bas ludo natirale su me da provan bejlys pa mogu rec da je lipo hehee!! onda je u subotu dosa i teicin rodendan bilo je bas super,predobrothumbupthumbupbili su:ja,carica,
maja,šima,andrea,cenci,jozo,luka,deci,rino al on je
nakon sat vrimena otisa jer je na rodendana dosa sa temperaturon 39 i bila je jos angela(teicina rodica)
ma mi smo se super zabavili !! i tako....danas sam
u skoli dobila tri iz hrvatskog ma dobro je to hehe.
i danas su neki kraljevi picali hrvatski ka npr.
maja,deci i zemo!!i to bi bilo sve !!
da san ne nabrajan ja vas sveeeeeee pozdravljan wavewavewavekisskisskisskisskisskisskisskisskisskisswavewavewavei posjetite blog o teice i carice Samo klikni



i jos nesto ostavite mi punoooooo komentara hehe!!!!



~15:03~ Say anything... (77) print #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.