< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

blogovići mojih frendova:

DRAVA 94 koma :D
BUTKA
SARA
TANJA
PETRA
SVASTICA
ANDREA

a ostale ću probat nabavit...

dajte mu jest :P

nešto malo o meni...

ime: Petra
rođendan: 12.03.
mjesto: Đakovo
razred: 8.d
škola: IGK
volim: sve što je za mlade :D
mrzim: mrziti, laž, umišljenost, kad ljudi o meni pričaju okolo (ja ne pričam ni o kome jer me to jednostavno ne zanima), narodnjake, alkohol, cigarete, drogu, kofein, gazirano (jer mi ode grlo svaki put) i tak

jel to dosta???

21.03.2008., petak

ma sve 5...

ma od onoga zadnji put ni bilo ništa, samo ošla do doktorice, doktorica rekla dobro i mogla sam ić kuć, sve normalno, i to sve, i prošo moj rođendan, a proslava je bila katastrofa. pozvala sam ih 4. i dogovorimo se za jedan dan. onda skuže da taj dan niko ne može, da bi im slijedeći više odgovarao. ajd onda slijedeći. onda zaključimo da ni onda ne mogu nego tek slijedeći. onda ih 2 zaključi da ne može, al dvoje može i taj sam dan slavila rođendan. i ovi dvoje što nisu mogli doć još meni kažu da promijenim datum jer oni ne mogu doć. onak...ja slavim rođendan...ja odredim datum a onda ostali ak mogu doć nek dođu, ak ne ne. samo sam ova dva dana prebacila jer niko nije mogo. glupo mi sve pravit ak niko neće doć.i prošlo to sve. a u subotu prijerođendana sam bila u Požegi s ritmikom na plesokazu. bilo nam je zakon, zabavljali smo se i stvarno super. samo šteta što je trajalo samo jedan dan. i sad u utorak je bio koncert glazbene škole u Đakovu. došli gosti iz Makarske. i bilo nam također super. čak još bolje nego u Požegi. sad ja čekam da Makarani imaju dan škole pa da ja mogu ić kod njih. ne samo ja nego još nekolicina ljudi. al to ono...kad naša glazbena škola ide negdje, to je....wooooow! i zato svi želimo negdje ić. ja sam ove godine zadnji razred glazbene škole (6. razred) tak da iovak ionak idem (jeeee!). otvorila sam myspace. nekako sam uspjela al s drugim imenom onda sam kasnije promijenila. sad sam peglala i sad svašt radim na kompu, uređujem myspace pa ono se malo sjetila, ajd da ja posjetim svoj mali blogić na kojem nitko ne ostavlja komove, al nema veze. i sad kad su došli praznici sve 5...ajd idem sad. sretan vam Uskrs!