Pepa Pig

Petra. Uskoro 13.
Vesela. Optimistična.
Nasmijana. Radosna.
Pomalo šašava.

Image and video hosting by TinyPic

Naj pjevačica: Ima ih više npr. Beyonce, Rihanna, Duffy...
Image and video hosting by TinyPic

  srpanj, 2009  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Srpanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

font: cheri

slike: goOgle

PRIJATELJSTVO

A good friend can tell you what is the matter with you in a minute. He may not seem such a good friend after telling.

Arthur Brisbane, "The Book of Today"

Do not protect yourself by a fence, but rather by your friends.
Czech Proverb




Links.

Blog.hr

<3 Ms. Jade

<3 Sister

<3 Silly child

četvrtak, 09.07.2009.

Nešto o meni!!!

Ja sam Petra, prezime neću otkriti. Uskoro ću navršiti 13 godina.
Imam puno frendici a naj frendice su mi : Marta, Sara, Dea, Ana zoričeva, Maja... sretan
Bavim se plesom i jako ga volim. Plesovi su Latino američki i Standard.
Volam slušat mjuzu makar nemam lijep glas. pjeva
Ne volim čitat knjge samo one jako smiješne i zanimljive.
Volim se smijati, govoriti gluposti i zeza ti se.kiss
Moje naj boje su zelena, ljubičasta, roza i žuta.
Visoka sam 165 cm i nisam debela. Volim gledati filmiće pogotovo ratne i pustolovne ko što su Gospodar prstenova, Kronike iz Narnije i Troja. sretan

To bi bilo dosta!!! nut



komentiraj (4) • printaj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.