nedjelja, 18.03.2007.

Ninin rođendan...........

.......Ej!!!!!!!!Bok,nije me dugo bilo,ha?Jučer mi je bilo tako super na
Nininom rođendanu!Njoj je zapravo pravi rođendan bio u srijedu,15.03.
ali ga je slavila u subotu...Bilo nam je super.Bili su:naravno ona,Sara,Ena,
Iva,Bektić,njezina sestrična Mia i naravno ja,trebali su još doć:Morana,
Helena i Ivanković,ali nisu.Iskreno nisu nam previše faljeli jer nam je bilo
super i zabavljali smo se i bez njih.E sad ću vam ja prepričat kako je bilo...
Prvo smo svi došli kod Nine,ja zadnja,ali znate kako se kaže "šećer na kraju"
ma šalim se...Bili smo kod nje malo onda smo išli na pizzu u Tomato,ali u
Maksimiru.Kad smo pojeli,ostali smo još malo u Tomatu i igrali bocu istine...
hehehe...Malo glupo ali ok.Iz Tomata smo izašli u 17:25 i stigli na bus u pola.
Bektić je onda išo doma jer je morao na drugi rođendan,a jadan bio je jedini
dečko na ročkasu...Htjeli smo onda ić na igralište,ali smo se predomislili i išli
onda opet kod Nine.Tamo samo se zezali.Igrali smo odbojku Nina,Sara i ja protiv
Ene,Ive i Mie.Pobjedile smo Nina,Sara i ja i onda smo im morale neš zadat da
naprave.Smješale smo im koktele od:mlijeka,kečapa,mineralne vode,ledenog čaja
i par žličica cikle...Fuj!To su trebale popit,ali je onda došao Ninin tata pa smo onda
to bacile...Baš šteta,da mi je bar bilo vidjet im lica kad su to pile...Fuj,fuj,fuj!
Nakon tog išle smo u Nininu sobu i igrale bocu istine...E a onda smo napisale imena
dečkiju na papiriće i svaka je izvukla jedan papirić i čije je ime dobila tog je dečka
morala zezat da se zaljubila u njega,upucavat mu se u školi,slat mu poruke i tak...
Nakon tog smo išle radit ljubavna pisma za te dečke.Svi su napravili i ja,ali onda sam
poderala i bacila zato kaj sam nešto pokvarila.Evo to je tak izgledalo i baš mi je
bilo super...E a sad je na vama red!Ja sam napravila novi post a sad vi komentirajte
puno,puno,puno......Pozzzzzzz.......

- 16:43 -

Komentari (163) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Kaj ja znam...blog ko blog...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
smensi3mnl.blog.hr
fodo.blog.hr
mateomylove.blog.hr