srijeda, 14.02.2007.

Sretno valentinovo!!!!!!!!!!!

SRETNO VALENTINOVO!!!Danas je valentinovo...dan zaljubljenih...blago onima koji imaju
nekog danas i koji su zaljubljeni...Ja danas nemam dečka,a zaljubljena nisam...Dajte vi
(dečki) poklonit neš curama koje vam se sviđaju,pogotovo ak one znaju da vam se sviđaju,
mislim one to očekuju od vas...ja nisam takva osoba...i nije da nikad niš nisam dobila za
valentinovo...mislim jesam.A za ovo valentinovo fakat ne očekujem niš.E da još sam htjela
reć curama da baš i nije primjereno kupovat dečkima poklon za valentinovo...mislim oni bi
trebali vama,a ne vi njima,jedino ako furate,pa onda da,al ako vam je samo sinpatija i još
niste sigurni jel se vi njima sviđate...Mislim to je moje mišljenje...
I evo sad malo ljubavnih-SMS poruka...

1. Ako je grijeh što te volim neka mi se to nikad ne oprosti...

2. Ako je ljubav droga,onda sam ja najveći narkoman...

3. Ako me ikada budeš napustio...smijem li onda poći s tobom???

4. Ako te ikada budem zaboravila,bit će to posljednji dan u životu...

5. Ako si daleko ništa ne smrta,vječna ljubav ostaje i da si na kraj svijeta...

6. Ako voliš nemoj kriti jer nije zabranjeno zaljubljun biti...

7. Ako voljeti znači živjeti,onda voljeti tebe znači živjeti vječno...

8. Daj mi tvoju ruku i zažmiri.Čuješ li kako moje srce kuca?
Razumiješ li što kaže?Kaže da u mojem srcu ima ljubavi prema tebi...

9. Bog je svim anđelima dao krila osim tebi,jer nije želio da mu najljepši odleti!

10. Da si lijep to vidim.Da si dobar,to znam.Da voliš,to mislim.Ali koga,to neznam...

11. Baci čašu visoko past će na tlo.Baci kamen u vodu,past će na tlo.Baci mene od sebe i umrijet ću ja...

12. Dala sam ti mladost svoju,zato neću voljet sebe,i da opet mladost imam birala bih tebe...

13. Daleko si voljena moja,duge su mi tamne noći,ali ljubav snagu mi daje da izdržim.
Daljina nas dijeli,ljubav nas spaja,teško je bez tvog zagrljaja...

14. Cvijeta ruža usred žita,ljubim onu koja ovo čita,ljubi i ti onog tko ovo šalje,pa neka ruža cvijeta dalje...

15. Čitam knjigu,a oči mi suze,mislim na tebe,što mi srce uzme!

16. Bori se za sreću,za ono što želiš.Ono što mnogo ti znači,nemoj dijeliti.Ne brini sve će se snaći,ali ljubav poput tebe teško je naći...

17. Da budem sretna što si mi prijatelj ili da plačem jer je to najviše što ćeš mi ikada dati...

18. Daleko je zvijezda što na nebu sja,daleko je momak kojeg volim ja.

19. Da je zrno pijeska jedinica za ljubav,sve pustinje ovog svijeta nebi bile dovoljno da ti kažem koliko te volim...

20. Čokoladni bonboni.Ne.Cvijetni med.Ne.Sladoled od lješnjaka.Ne.Šećer.Ne,i dalje ništa ne nalazim što je slađe od tebe.

21. Bez tebe je sve ništa,a s tobom je ništa sve.

22. Dan je zaljubljen u noć,noć je zaljubljena u dan,a ja sam zaljubljen u tebe.

23. Divno je kad nekog voliš,jer ljubav je najveći polon koji dajemo.Ljubav je škola vjernosti.Prava ljubav je kada nekog voliš kao ja tebe.

24. Pustit ću ovu suzu tiše jer tebe pored mene nema više...

25. Iz očiju suze kaplju,usne tvoje usne šapuću,a srce boli stoga što te ludo voli!

26. Izblijedit će slika,uvenut će cvijet,ali ime tvoje iz srca moga izbrisati se nikada neće...

- 20:40 -

Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Kaj ja znam...blog ko blog...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
smensi3mnl.blog.hr
fodo.blog.hr
mateomylove.blog.hr