Merry Christmas... - LjUbAv Je KaO šAH, uViJeK tE zEzNe NeKi KoNj DoK oSvAjAš KrAlJa... - Blog.hr

°?^yeP Or nOp^^?

Dizajn maDe by:BuBsi deSign ^^ Kostur by:Cow design ^^ ^^OcHes/necHes^^ Image and video hosting by TinyPic

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

°°AbOuT mE°°

IME: PeTrA
PREZIME: SeCrEt...pSsSt
GODINA: 13
RAZRED: 7.
ROĐENA: Pa MiSlIm Da JeSaM...11.1.1995
ŽIVIM: NiSaM bAš SiGuRnA...bRiJeM dA u ZaGrEbU...
LJUBAV: NiŠtA xXxXx
BOJA KOSE: PlAvA
BOJA OČIJU: PlAvO-zElEnA
NAJ FRENDICE: RoBeRtA & KiKiCa & MaRtInA & IvAnA & DoRa
NAJ FRENDOVI: JoZo & IcO & VlAšIć & ŠtEf
NAJ BOJA: RoZa & CrNa & SiVa
NAJ GLUMICA: JeSsIcA aLbA
NAJ GLUMAC: JeSsE mEtCaLfE
NAJ FILM: StEp Up 2
NAJ SERIJE: ZaKoN bRaĆe
MOJ MSN: petra_1101@hotmail.com


Can You Hear Me - Enrique Iglesias

#...BeDžEvI...#

bedzevi.com,button,badges,priponke,Slatkica
bedzevi.com,button,badges,priponke,Zlocesta
bedzevi.com,button,badges,priponke,Opasna mala
bedzevi.com,button,badges,priponke,Tatina curica
bedzevi.com,button,badges,priponke,Mamina maza
bedzevi.com,button,badges,priponke,Plavusa u dusi
bedzevi.com,button,badges,priponke,Savrsena
bedzevi.com,button,badges,priponke,Mala vragolasta

°°LiNkAcHi°°

Forum.hr
Monitor.hr

nJiH zA zBiLjA pOzNaM:
IVANA
KIKICA
BAREK
JASMINA
MATEA
JASMINA & PETRA .R.
ANJA
ANTONIJA =)
KARLA :-D

*LiDL PiKčRS*

Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!













srijeda, 26.12.2007.

Merry Christmas...

waveEj, evo mene. Kao prvo i najvažnije Sretan Božić svima koji me čitaju i ostavljaju komentare. Za Božić sam dobila svašta: figaro, trapke, novčanik, pidžamu, igru pictionary, donje rublje, šlape, naušnice(6 para), lančić, narukvice i... više mi se neda nabrajat.

Druga vijest jednako važna je to da u petak idem u Njemačku kod kume i bit ću tam do 7.1.2008. Yes, jedva čekam. Ali ima jedan problemčić, idem sama s AVIONOM! Ok, vozila sam se ja već u avionu dosta puta ali nikad sama, stoga me je malo frka, al preživjet ću(valjda). Osim toga kod mene nema niš novog, fale mi frendovi i non-stop sam na kompu, dosadno mi je!!! Al evo da me razvedri, frendica mi je poslala štafetu, :
i za kraj jedna štafeta:


koliko je sati?
20,25

nabroji svoje tri naj pjesme...
babylove, about you now, no one

nabroji svoja tri naj frenda...
Jozo, Filip, Jura

što misliš o avril?
ok je, ima neke fora pjesme

jesi li ikada zamrzila roditelje?
ne

znaš li ih često zamrziti?
ne

jesi li ikada razmišljala o svojoj smrti?
ne

muči li te to?
ne

nabroji svoje tri naj boje...
crna, roza i svijetlo-plava

horor ili komedija?
komedija

blog ili MSN?
MSN

geografija ili povijest?
geografija

sport ili tv?
tv

komp ili play station?
komp

dečko ili frendice?
frendice(valjda)

zimovanje ili ljetovanje?
ljetovanje

uskrs ili božić?
Božić

Koji ti je naj smajlić u blog editoru?
nut

Koja ti je pjesma trenutno naj, koju pjevaš dok te nitko ne sluša?
Ovaj dan

Opiši svoju naj frendicu u tri točke
vesela, dobra i čuva tajne

Najlijepše ime??
Zara

Amerika ili Afrika?
Amerika

ovu štafetu predajem:
IVANI
JASMINI
KIKICI

idem sad, dok me nema komajte mi puno, puno...
jedna velika pusa za sve vas koji me čitate

ZWANI.com - The place for myspace comments, glitters, graphics, backgrounds and codes
Graphics for Kisses Comments

<< Arhiva >>

0