Mašica https://blog.dnevnik.hr/petnaest

ponedjeljak, 30.07.2007.

Još se furam na modem

Ajme, koliko god bilo super živit u zabiti blizu mora, ovo me košta živaca.puknucu
Bila sam danas u T-comu po petstoti put da pitam za Adsl tj odašiljač koji su obećali postavit, ali ništa, valjda ga gadovi neće ni stavit... Čekam već godinu dana ono. Ovako prek modema ne mogu ni normalno na youtube pogledat nešto, a kamoli skinut pokoju anime epizodu ili neku seriju. Ma živi užas. Bila sam kod best frendice sad, pojeli smo pizzu i pričali o uobičajenim stvarima, dečki i ta sranja...smokin

30.07.2007. u 21:10 • 83 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Listopad 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Malo o meni

Ime: Maša
Datum rođenja: 1.11.1991 (Svi sveti iliti noć vještica, možda sam zato tolika kučka) dakle imam 15 godina
Iz: Mjesta blizu Rijeke
Hobi: Osim živciranja staraca, volim crtati a najbolje mi ide crtanje animea (to je najlakše hihi)
Nadimak: Duge nogewink



VOLIM: 1. svog dečka Igora, neznam kako me trpi...kiss

2. svoje 2 mace, ljenčine na gazdaricu

3. svoju best frendicu Mariju koja je još luđa od menewave

4. anime, točnije narutoparty

5. svoje starce, ma koliko me živciraliburninmad

6. stariju sestru s kojom se stalno svađam, al tako si valjda pokazujemo koliko se volimocerek

7. more, univerzalno sredstvo za hlađenje u ovim ljetnim danima

8. crtati animeyes

9. lagani rock koji slušam tipa: Snow Patrol, Feeder, Jimmy Eat World i te stvaricool

10. izmađu ostalog zabavu i izlaske sa frendovima, demoliranje, pušenje trave kad se nađe, opijanje i zajebavanje, sve je to za ljude



NE VOLIM: 1. sladoled od čokolademouthwash

2. umišljene ljude, egocentrične, ljude koji misle da sve znaju,headbang

3. školunono

4. pinky bojunamcor

5. lagati

6. zaluđene fanove bilo čegalud

7. prepotentne šminkerice koje misle da su majljepše ne svijetupuknucu

8. svađati seblabla

9. ljubiće


Ljetujem u Zadru, mama mi je iz Zadra a tata iz Rijeke, kad se to spoji dobijete....mene! Ludu vrcaku impulzivnu luđakinju.njami

Što se čita...

---Natašin blog---
---Maritin blog---
---Ivin blog---
---Anin blog---
---Monin blog---
---Andrein blog---
---Majin blog---