nedjelja, 26.08.2007.

Evo par videa...........

50 CENT & NEŠKO KEJDŽA - VOTKA I DŽIN


Nocna mora Laki i posao na Bracu


Luna 2007 - jako jakoo




Bok ljudi evo me nisam dugo bio..............

Evo me..Kao prvo bilo bi pristojno pozdravit vas. Evo danas mi je bio krizmani kum iz Austrije. Bilo je jebeno. Ljudi od kad je škola završila i od kad sam se vratio sa mora svaki da mi je isti. Ustanem u 11 sati, doručkujem idem na komp. Na kompu budem većinu dana. Onda navečer idem na planet na nogomet budem do 8-9. Kad se vratim kuči odem se istuširat i idem van u kvart malo se zajebavat. Bude nas pun kurac vani. Malo mi je dosadno dok nema škole, ali bolje da mi je dosadno nego da idem u školu. Škola je praktički gubljene mladosti. Ali jedva čekam sad da dođem u prvi srednji, novo društo, zajebancije i još puno toga. Bit će jebeno. Ljudi pozdravljam vas sve i koji me znate i koji me neznate. I hoću puno komentara. HVALA!!!



ponedjeljak, 13.08.2007.

Bio sam na moru..........

Ljudi boio sam na moru tjedan dana. Bio sam na Krku u gradu Krku i Pinezićima. Bilo je prejebeno. Ima predobrih njemica i čehinja. Došo sam prije dvs tjedna. Volio bih opet otić tamo. Najbolje je navečer kad idemo u šetnju, malo razgledat grad i malo razgledat cure hehehehehe. I ništa tako je meni bilo prejebno na moru. Pozdrav od PETRA!!!!!!!!!!

subota, 11.08.2007.

Bio sam na utakmici...........

Išo sam na utakmicu Dinamo-Cibalia. Kad sam kreno padala je kiša sitna i nakon 5 minuta prestala. I otišli smo bez kišobrana. Kada smo došli na stadijon nije padala, ali kad je počela tekma nakon 15 minuta počela je i kiša. Kad je počeo pljusak svi su otišli ispod tribine, tako da nisam ni gledo prvo poluvrijeme. Na drugom poluvremenu sam otišo na sjever i tamo sam gledo tekmu do kraja. Tamo je bilo prejebeno. Bili smo ispod krova ali smo vidili sve. Dinamo je pobjedio 2:1. A sve u svemu bilo je jebeno sam da nije bilo glupe kiše sve je usrala.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.