četvrtak, 21.06.2007.

Kraj osmog razreda neeeeeeeeeeeee...............

Ljudi 21.06.2007 Luka 1 i Luka 2 su zajedno slavili kraj osmog razreda na planetu. Svi su već u 11 bili pijani. Bilo nas je pun kurac. Cure su plakale a i neki dečki, ali to je sve normalno zato kaj se znamo 8 godina. Čak smo i roštiljali na planetui ćevapi su bili prejebeni. Poslije su se svi malo otrijeznili ali neki još više napili. Naprimjer Bilić se ubio ko svinja, nije mogo disat i došla je hitna po njega i odvela ga. Čudo Batinić se nije napio. Ja sam pio ali se nisam napio. Cure se nisu napile osim naravno Zovkice. Da znate kako mi je žao kaj se rastajemo i sad dok pišem ovaj post sam počeo plakat. Ajde ljudi vidimo se i nezaboravite valjda ćemo se još viđat. Volim vas sve najviše. Pozdravljam: Petricku, Grizeljicu, Jopu, Čorakicu, Alegićku, i legendarnu Ivanovićku a dečke: Zebu, Denisa, Batiniće, Paju, Glavića, Putka, Aska, Čaleta, Čunka i legendarnog Plešu. Bbbbbbbbbbbbbbbbbboooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkk.nonononono

petak, 08.06.2007.

Ljudi još malo pa kraj škole..........

Evo ga neka sam i to dočeko da ima jo skroz malo škole i još nemogu vjerovat kako je brzo prošlo tih 8 godina u O.Š. LUCI 2. Ljudi bilo je prejebenoooo. Malo mi je žao što odlazim zato što se više neću baš viđat sa frendovima iz osnovne škole, ali jebiga mora se ić dalje jel i život ide dalje. I zato ćemo se ovih zadnjih par dana izzajebavat u to jebenoj školi i onda kraj i 3 mjeseca ferija.Ali znate šta me brine???? Neznam u koju ću srednju školu, ali nema veze naće se već nešto. Želim svima sreću da se upišu u škole koje hoće i onima koji baš ne uče da upadnu u neku srednje dobru školu, i želim vam još puno zdravlja u daljnjem životu. A ja bi sad najrađe da svi padnemo razred da idemo opet u 8. Ali to nije moguće. Ali nema veze. Pozdravljam dečke: Mateja Batinića, Marka Batinića, Pacu, Škesa, Gregora, Grgića, Zebu, Plešu, Stipu Prtenjaču, Rajića, Hajnića i nemogu vas se više sjetit, nemojte se ljutit ako sam koga zaboravio, a cure: Petricku, Martinu, Pažinku, Dianu, Grizeljicu, Jopu, Zovkicu, Fučkanicu i Ivanovićku i nemogu se više sjetit ako sam koga zaboravio sorry. Ajde ljudi sretno i nezaboravite: >>>ŽIVOT JE ZAJEBANCIJA<<<.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.