petak, 04.05.2007.

Život je Bosna....

Moji starci su iz Bosne iz grada Brčkog to znači da sam i ja Bosanac. Volim Bosnu i ne smeta mi što sam Bosanac.Volim grad Brčko i jedva čekam praznike da idem tamo.Tamo idem svake godine i budem po 1-2
tjedna i bude mi super.Volim Bosnu i ponosan sam na to što sam Bosanac.Bosna je jebena zemlja.Puno mojih prijatelja i prijateljica su iz Bosne.Ljudi nemojte se sramit odakle ste osobito ne ako ste iz Bosne.Ne sramite se svoje države.Zapamtite: ŽIVI ŽIVOT JEDNOM SE ŽIVI !!!!!!
Ljudi pozdrav svim Bosancima i onima koji nisu iz Bosne i nemojte se uvrijedit vi koji niste iz Bosne.
Evo malo slika od Bosne i grada Brčkog:
Bosna




Brčko

- 20:47 - komentari (0) - print - Život je Bosna.... -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.