ponedjeljak, 26.03.2007.

Moj frend Miha Krišto

Evo da posvetim post svom frendu Mihi Krišti.........Čovijek se voli zajebavat i to mu je najvažnija stvar u životu.Trenira Nogomet u NK Croatia Sesvetama.Jako voli igrat nogomet.Veliki je obožavatelj Dinama i ide na svaku tekmu.Lud je ko šiba.Svake subote mora ić u McDonals inače će poludit.Malo čudno zvuči ali voli ić u školu ali ne da nešto nauči nego da se zajebava.On nikada preko subote i nedjelje nemože bit doma stalno bi išo negdje.A kada je u kući onda samo igra komp i to samo Pro Evolution Soccer 6.Brijem da nema te igrice za komp on bi se ubio ovisan je o toj igrici.Nije sad da igra stalno ali igra dosta vremena.Prije je išo u OŠ LUKA 1 a u 5 razredu se preselio u Brestije u školu.
Kaže da je škola pre jebena i da ima pun kurac pički.Njegov tulum za novu godinu je bio najbolji i požali sam što nisam otišo kod njega jer je imo fakat pre dobar tulum od oko 30 ljudi napili se svi ko letve.
Eto tolko o MIHI, pozdravlja vas sve................

- 22:40 - komentari (20) - print - Moj frend Miha Krišto -

Moje najdraže kopačke

Ljudi svake kopačke i indorice koje beckham proizvede su najbolje i najljepšeg su izgleda.Meni je najdraža marka ADIDAS,PUMA,LACOSTE.
Ovo su mi najljepše kopačke koje sam ikad vidio i koje je ikad Beckham napravio.

četvrtak, 22.03.2007.

Moja Škola i Frendovi

Moja škola vam se zove LUKA 2 i nalazi se u SESVETAMA. Stara je pun kurac ali je prejebena za razliku od puno ostalih škola. Ta se škola dijeli na LUKU 1 i LUKU 2 i to je jebeno. Ja idem u LUKU 2 ali mi je LUKA 1 prejebena škola jer tamo mi ide puno frendova i frendica. Najbolji frendovi iz LUKE 1 su mi: Matej Batinić, Marko Batinić, Škes, Čale, Paco, Gregor, Sven, Glavić i ima ih još pun kurac ali mi ih se neda nabrajat........soryy ako nisam nekog napiso....... a da ne zaboravim cure: Zovkica, Josipa, Fučkanica, Alegićka, Ćorakica.......... soryy ako sam koga zaboravio. Iz LUKE 2 su mi najbolji frendovi: Pleša, Zeba, Đirlić, Ostrički, Pisačić, Golubić, Vidaković, Ico, Bimbo, Hassan, Putak, Pezić, Vojnović.............soryy ako sam nekog zaboravio..........a od cura: Martina, Petricka, Grizeljica, Lovrićka, Pažinka i MARIJU...........soryy ako sam koga zaboravio..........

AJDE LJUDI POZDRAV SVIMA KOJI ME ZNAJU I KOJE JA ZNAM I SRETNO VAM U ŽIVOTU.
I NEZABORAVITE >>>>ŽIVI ŽIVOT JEDNOM SE ŽIVI<<<<.......... POZDRAVLJA VAS PETAR.

- 20:58 - komentari (17) - print - Moja Škola i Frendovi -

nedjelja, 11.03.2007.

Subota navečer................

U subotu sam bio vani sa Batinićima,Martinom,Zovkicom,Askom,Putkom,Đukićem,neke dvije cure,i još nas je bilo ali se ne mogu sjetit ko je sve bio jer nas je bilo dosta i šteta što nije Marija došla jer je morala ić u grad sa starom.Prvo sam došo u kafić ART pa smo ja i Đukić išli u igraonu.Kada smo se vraćali iz igraone sreli smo mateja batinića i putka i onda smo se opet vratili u igraonu i onda kad smo fakat završili sa igraonom otišli smo u kafić SKALU tamo je došlo još ljudi i onda je počela prava zajebancija.Natjecali smo se ko će prije eksat čašu pive.I od sad ću ić svaku subotu van sa njima je je bili baš jebeno.

četvrtak, 01.03.2007.

David Beckham je.........

David Beckham je igrač Real Madrida i rođen je u Engleskoj. Sad u novoj sezoni prelazi u neki klub iz Amerike. Ima 32 godine. Bivši je igrač mog najdražeg kluba Manchester United-a. Poznat je po svojim preciznim i ljepim slobodnim udarcima na gol a također i po svojim frizurama. Nadimak Dvida Beckhama je BECKS. Ima troje djece i ženu. Voli box. Ima tetovaže po cijelom tijelu. Proizvodi svoju vrstu tenisica i jebene su po izgledu. Najviše voli marku ADIDAS. Meni je on najdraži igrač i ostat će sve dok ne ode u mirovinu a dotada ima još dosta.........



<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.