srijeda, 28.02.2007.

Dinamo ja volim........

Svako ko voli dinamo ovo je pravi blog za njega.Ja također volim dinamo inače nebi radio ovaj blog.Dinamo će osvji 06/07 hrvatsku ligu.Dinamo mi je u srcu i nema šanse da ikad prestanem navijat
za njega.....

Mi volimo Dinamo, I za njega živimo, Jer on je ponos grada mog.

Nebo se plavi bijeli se Zagreb Grad Maksimir slavi prvi smo prvi sad plavi,plavi,plavi,plavi...
Znat će Hrvat sve je jači svoj, Dinamo je pravi dinamo je pravi ŠAMPIJON.

Rođen sam na sjeveru slušajte me svi volim tebe Dinamo život si mi ti. Tučemo policiju ko šugave pse al za tebe dinamo pobit ću ih sve,al za tebe finamo pobit ću ih sve. Noćas bit će nereda noćas bit će
ludnica evo idu huligani Zagrebačkih ulica, evo idu huligani Zagrebačkih ulica.





Pozdravljam sve koje znam.........

Pozdravljam: pazmana,babića,berata,plešu,zebu,tadića,batiniće,pacu,škesa,čaleta,gregora,grgića............
oprostite ako sam koga zaboravio nemogu se svakog sjetit pun vas je kurac dečkiju...........................
Cure: petricku,martinu,pažinku,grizeljicu,lovrićku,josipu,zovkicu i mariju.


utorak, 27.02.2007.

Najbolja vrsta glazbe su NARODNJACI........

Ljudi svako ko sluša narodnjake je zakon jer vam narodnjaci kad ih slušate ljepo očiste uši i isperu vam mozak.Ma narodnjaci su zakon(jednostavno rečeno).
Svako ko sluša narodnjake ima normalno najdražeg pjevača i svoju najdražu pjesmu pa mi zato recite koji vam je najdraži pjevač i koja vam je najdraža pjesma.
Meni su osobno svi pjevači dobri a i sve su mi pjesme dobre.

Malo viceva da se nasmijemo..........

Zašto je dobro imati plavušu za suvozača?
- Možeš parkirati na mjestu za invalide!

Što radi kostur u grmu ?
- To se plavuša igrala skrivača pa je nikad nisu našli

Gdje plavuša ide kada se probudi?
- Kući !

Što je to malo zeleno u plavušinoj glavi i gladuje ?
Mozgojedac !

Što kaže plavuša kad joj doktor kaže da je trudna ?
Jeste sigurni da je moje ?

Zašto plavuša nosi trenerku na glavi?
- Zato sto na njoj piše Kappa !

Kako ćeš skinuti jednoruku plavušu s drveta ?
Mahni joj !

Što je plavuša između dvije brinete?
Umna blokada !

Pita Mujo Hasu: ja se kladim da ti Haso neznaš nabrojat ni 5 životinja u našoj šumi,
nato će Haso: eeeee kako nebi znao,sad ću ti ih ja nabrojat: vuk,lisica,zec i dva medvjeda.

Boooooooooooook ljudi

Booooooooooooook ljudi ja sam Petar(Zajebant) osnivač ovog bloga.Ko god dleda ovaj blog dobro je da ga gleda jer sa ja debil.Tako mi kažu svi.Ja idem u O.Š. LUKU 2 u 8c razred.Ljudi ja volim Bosnu jer su mi svi iz Bosne.

- 22:55 - komentari (5) - print - Boooooooooooook ljudi -

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.