PETAR DRAGOJEVIĆ .. fan ..

20.08.2007., ponedjeljak

KoncerTi

Kako smo očito pogriješili s informacijom da Petar 18. svira u Vela luci, saznajemo da Petar ipak nastupa ali u petak, 24.8.
Nakon odlične svirke u Trogiru prošlog tjedna i Omišu, Petra najviše vole slušati u Istri i južnoj Hrvatskoj.
Tako je većinu ljeta proveo po Istri, sve do Brtonigle..
Istina je da je Petar bio u Vrgorcu gost nekoliko puta, medjutim, ljeti svira više uz more.
Nastupa s grupom "đir", Dilajlom i još s nekim bendovima..
Uživo još bolje zvuči....wink
Na nedavno održanoj Ribarskoj večeri u Okrugu gornjem na Čiovu, Petar je nastupio uz grupu "bambola".
Volimo njegov repertoar, od vlastitih pjesama, zabavnih, domaćih mixeva- oliver,gibonni,hrnić,toše,magazin,ma apsolutno svira sve..

Nadamo se da će Petar svirati češće u Splitu..

- 00:35 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

~info~

ime: Petar Dragojević
rođen: 05. rujna 1979.
znak: djevica
živi u: Splitu
oči:smeđe
kosa:smeđa
najdraža boja:plava
slobodno vrijeme: nogomet,ribarenje


karijera:Javnosti poznat od 1997. kad je osvojio srca publike na Zadar festu kao mladi debitant.
Nakon nekoliko samostalnih pjesama, udružuje se s T. Huljićem, pjeva na "Dori" s pjesmom "laži" te potpisuje ugovor s glazbenom kućom "Croatia records" i u rujnu 2003. objavljuje svoj debitantski album pod imenom "ovih dana", s kojeg su skinuti veoma uspješni hitovi "ovih dana", "otvoren prozor", "prva i jedina", "sve si mi uzela", itd..
Osvaja prva mjesta mnogih top ljestvica radijskih postaja..
Za vrijeme kratke stanke, objavljuje nekoliko novih hitova pojavljujući se na Splitskim festivalima, a ove godine mnoge zadivljuje pjesmom "ako voliš me"..
Petar Dragojević najavljuje novi album ove jeseni.

Držimo mu palčevethumbup

PETAR DRAGOJEVIC

Performer, Ako voliš me, Splitski festival 2007
Perfomer, Ne bi tija, Splitski festival 2006
Perfomer, Sritna nova, ZadarFest 2005
Performer (with Ana Pavic), Nesretna, Splitski Festival 2004
Performer, Otvoren prozor, Zlatne Zice Pozege 2003
Performer, Ovih dana, Splitski Festival 2003
Performer, Pametna i lijepa, HRF 2003
Performer, Lazi, Dora 2002
Performer, Zivot bez nje, ZadarFest 2002
Performer, Sve si me uzela, MHJ 2002
Performer, Prva i jedina, MHJ 2001
Performer, Ric po ric, ZadarFest 2001
Performer, Putujen, MHJ 2000

Performer, Bilo je i boljih dana, M. Hr. Jadrana 1999
Performer, Ispovid, MHJ 1998
Performer, Ostani, ZadarFest 1998
Performer, Zao mi je sad, ZadarFest 1997
Performer, Kad si tu, ZagrebFest 1997


OVIH DANA

Ti si činila uvijek da se osijećam mlad.
Sve dok bijela nam krila nije slijepio mrak.
Kada suze bi ove na prodaju bile,
kako bih se lako obogatio s time,
Kupio bih vrijeme ono što ga nisi provela kraj mene..

Ovih dana,ovih dana,
mraz i tama oko nas,
jel ti žao što si sama,
dal` za mene zapitaš...

Nisam svetac ni lopov, samo zaljubljen, mlad
znam da razmisljaš o tom, brineš li što sam sam,
Kada suze bi ove na prodaju bile
kako bih se lako obogatio s time,
Kupio bih vrijeme ono što ga nisi provela kraj mene..

Ovih dana,ovih dana,
mraz i tama oko nas,
jel ti žao što si sama,
dal` za mene zapitaš...