Trazim ljubavnika za svoju zenu - Pronađite djevojku

ponedjeljak , 24.12.2018.

Devojke










Click here: Trazim ljubavnika za svoju zenu






Pokušao sam je zvati na mobitel ali bio je isključen. Uistinu je djelovao posve smireno i u redu. Preduboko i predaleko je u toj vezi otišla a kada je konačno shvatila da je zabrazdila on joj nije dopuštao da samo tako prekinu. Ona se činilo da su prevladati bol do sada, i pitala me je još jednom da ga gurnuti u.



trazim ljubavnika za svoju zenu

To je bilo zadnji put da ju je pojebao a ja sam eto, kako je rekao, ispao naivac. Neretko vam se dešava da sedite na dve stolice i da kalkulišete u ljubavi, prijateljstvu ili poslu ne mareći za ljude koje povređujete i ostavljate iza sebe. Umjesto na kavu otišli su na tzv.



trazim ljubavnika za svoju zenu

Upoznavanje radi braka - Ukratko sam mu objasnio da sve znam i da sam preko svega prešao, ženi oprostio a i ona želi ostati u braku sa mnom. Najprije je sve negirala.



trazim ljubavnika za svoju zenu

Moguće je da na život gledate kao na avanturu u kojoj ste rešili da za sebe prisvojite sve ono što smatrate najboljim. Neretko vam se dešava da sedite na dve stolice i da kalkulišete u ljubavi, prijateljstvu ili poslu ne mareći za ljude koje povređujete i ostavljate iza sebe. Moguće je da ćete dobiti novu poslovnu ili ljubavnu ponudu koja će vam privući pažnju, ali biće suviše dobra da bi bila istinita. Vi ste osoba koja prednost daje razumu i ne dozvoljava da je osećanja zaslepe i odvedu na stramputicu. Imate cilj kog se pridržavate i ne planirate od njega da odstupite. Ne očajavate, već iz svake nepovoljne situacije izvlačite pozitivne stvari i okrećete ih u svoju korist. Vi ste jako strastveni i smatrate da je seks veoma bitan u svakoj vezi. Mnogo vremena posvećujete vašem telu, ulepšavanju i odabiru odeće koja vašeg partnera ostavlja bez teksta. Volite da flertujete i da eksperimentišete što vaše intimne trenutke čini nezaboravnim. Značenje sna može biti jednostavnije.



Bosanac Sam u Kući
Supruga mi je postala nervozna. Kada se žena vratila on je prekinuo te priče. Našli smo se u jednom kafiću i nakon nekoliko neobaveznih rečenica krenuo je na stvar. Dan-dva kasnije on je i došao kako smo se dogovorili. Stavio sam ga na spikerfon kako bi čuo razgovor, ali da se i ja mogu uključiti. Rekao je kako shvaća situaciju i da mu je žao zbog svega te kako jedino želi da se nas troje nađemo i u miru, normalno, porazgovaramo. Napokon kada je žena stigla kući laknulo mi je. Ja spadam u kategoriju onih muškaraca koje uzbuđuje činjenica da ih žena vara, tj.

[Osobni oglasi sa slikom|Sajtovi za upoznavanje u hrvatskoj forum|Matorke gole]






Oznake: brane, ponude

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.