Persijana

04.12.2005., nedjelja

what a beautiful day

nakon svih proslih kisoviti dana,
jutro hhe zapocelo sa Suncem!!!
pa da ne povjerujes koje prekarsno jutro...
u par minuta sam se obukla
prije me pokupile sa autom i put Straduna
kad tamo oldtimers day
kao da sam se prosetala dubrovnikom pedesetih proslog vijeka
bilo je super
sunce je prekrasno sijalo i kupalo nas svojom toplinom po obrazima
svecarska odijela na gosparima,
prekrasni kaputici, svih boja na gospdjama i sinjorinama
pomislih u sebi ah moj grade kako te volim
i ispuni mi se cijelo bice nekim predivnim emocijama
golub me pokakao al me ni zasmetalo
posle smo na misu u Sv Vlaha
koja BTW ima najboljeg svecanika
on uvijek isprica predivno propovijed
ima tako predivan glas
i neprepricava evandjelja
vec svaku spodobu iz Biblije
primjeni na danasnje vrijeme
tu sam se ispjevala
pocele su pedivne bozicne pjesmice da se vrte

nakon mise ucinile smo djir po Stradunu
i jednoglasno odredile Lokandu za nedjeljni rucak
nije bila guzva u cosmo restoranu
narucile smo lignje na zaru, skampe takodjer i njihov predivni rizot sa plodovima mora
ubile smo se hranom cugnule po casicu domacega vina
pricale, smijale se ....
oko dva sata smo se prbacile u Festival na kavicu i kolacice domace, ukusne i originalne
prepricala proslo tjednu ljubav u zaledju( tu seriju svi gledaju i hvale) smijale se nasim svakodnevnim padovima i usponima, otracale nase muskarce, prokomentirale proslotjedne politicke dogadjaje, dan borbe protiv side, gdje bi mogli za Novu....

ispunjene, nahranjene, nasmijane,zadovoljene krenule smo svaka na svoju stranu

tako dobro raspolozena i punih baterija napunjenih dubrovackim suncem krenula sam srediti sve za slijedeci radni tjedan,
pa mora se od necega i zivit,
ali svakako malo doze hedonizma nije nikad na odmet
mozda je nekom ovo sve moje od jutros bezveze
ali ja se osjecam sjajno
jer uzivala sam u sitnicama koje mi puno znace

Dubrovnik volim te jer se u tebi osjecam sjajno

- 16:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

persijana

Volim Dubrovnik