Persijana

03.12.2005., subota

dobro jutro!!!

nemam pojima sto mi je ali dobre sam volje.bice da me uhvatila blagdanska euforija.obozavam bozic ili mozda sto je on otisao na godisnji.sad smo udaljeni 250km on je kod mame, na njenoj kuhinji, izvoljeva sto ce jesti. zadnjih dana sam i ja kuhala sjsjno.nije da se hvalim ali burek s mesom je bio odlican, grah s kobasicama 4+, piletina na francuski nacin ukusna,pita krompiraca, domace juhe...( nema sanse a da se ne primjeti da imam Bosanski gen, svaki drugi dan pita:)
a nije lako zenama, moras izgleadti dobro. moras cisititi( mrzim one muske dlake sto opadaju sa scijeloga tijela, pa to je strasno, drzava bi trebala subvencionirati trajnu depilaciju za muskarce da nama zanama olaksaju zivot),zena mora biti uvijek dobre volje,kuca pospremljena, na polsu sve da stima, pa radjaj, pa se ustaj u03...am kad malo zakmeci, i onda dodje onaj klimakterij dodatno te iscrpi i istanji zivce i na koncu nezaobilazni zajeb koji nam je uvalila majka priroda ili ko vec... ONI stare sporije od nas zena. cesto se susrecem sa straijim bracnim parovima, gdje su zene i po nekoliko godina mladje, a izgledaju ko da su im mame eeeeeej!
sasvim prirodna je stvar da zene proshvikaju prije muskaraca. odu ti zivci, energiju izgubis onako usput, jos ako imate problematicno dijete, pa se pocne drogirati i jos optuzi vas da ste krivi za to jer mu niste posvetili dovoljno ljubavi...
treba gledati uvijek vedriju stranu, u svemu tome ima i neke cari, bar kad si u pms mozes se derati na sve oko sebe, mozes ici u shopping i s opravdanjem samoi nama jasnim potrositi na krpice puniti ormare, pa opet za dva dana kukati NEMAM STO ZA OBUC'
ma ima ja vec godina, terbala sam vec neke stvari u zivotu obaviti, npr udati se i imati dijecicu,
hocu ja to imam ja taj instinkt, nego mi se cini da jos nisam bas spremna za to sve
a jesmo li ikad spremni za to???

mislim da je najbolje kad ti se to sve dogodi onako usput.

moja veza spada u kategoriju dugometraznih, vec smo fakat po zivota skupa, volimo se i sve stima so-so, ali nikao da predjemo na konkretne korake, njemu trebaju idealni uvijeti za to, a ja se mislim pa konju jedan imas 30godina jos nemas ni vlastiti auto,stalni posao,ni svoj stan pa sta cekas??? da ti ja to sve stvorim a ti samo da doneses svoje kufere. ma ljudi gdje ide ovaj svijet???
prije su muski bili muski a sad su vecinom mamine maze

- 07:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

persijana

Volim Dubrovnik