travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Svibanj 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Prosinac 2006 (1)
Listopad 2006 (1)
Rujan 2006 (1)
Kolovoz 2006 (3)
Srpanj 2006 (7)
Lipanj 2006 (5)
Svibanj 2006 (8)
Travanj 2006 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

oPANKe

Narancha među jabukama

msn:
maja.moi@hotmail.com
icq:
199-757-295

Pčelica Maja





Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Ramones -obavezno posjetite ovu stranicu!!! :)

Ramones -još jedna koju obavezno posjetite!!! :)


U.K.O.R.!- unikatni klub obožavatelja Ramonesa!!! :D

2.E -blog mog razreda

Hrabrenov blog-ako slušate Zeppeline ili ih namjeravate početi slušati ili ako samo imate pitanja o njima ili o rocku i bluesu, ovo je definitvno blog koji želite posjetiti :)

RHCP blog- najveći fanovi RHCP-a vode blog (pazite sad) o RHCP- u ...tako je dobro ste čuli, a sad POSJETITE!!

petra the punk - naziv bloga je I WANNA BE SEDATED (moram li išta više reći) :)

RAMONES- naj
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

LED ZEPPELIN
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

PURGEN
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

THE CASUALTIES- Oi is our voice, punk is the noise!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


THE EXPLOITED- Sex & Violence
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

SPIDERMAN, spiderman, does whatever a spider can
Image Hosted by ImageShack.us


ponedjeljak, 10.04.2006.

NOIR-BLANC

Eto, uhvatio me trenutak inspiracije.
Pazite ovu temu...


CRNO-BIJELO U BOJI

U zadnje vrijeme se često spominju granice...granice između dobra i zla, ukusa i neukusa i sl.
Zatim, počinjem sve više obraćati pozornost na boje...razgovaram s ljudima o bojama...
Opet, tu su i moje pesimistične frendice...
Pitate se kakve veze ima sve to skupa? Nastavite čitati...
Dakle, vozimo se mi u tramvaju...gledamo prugu...Meni je to tužan kadar...Tate već vidi nekog u daljini, na kraju pruge kako maše...tužno, zar ne?...Ant. i nije nešto zainteresirana...Kad, eto, meni se stvori novi kadar: dvoje ljudi u tramvaju sretni što ostavljaju iza sebe to što ostavljaju i što im se otvaraju nova vrata...Tate se sviđa moj novi kadar...Ant. ga smatra nerealnim...
Ah, drage moje frendice - njima je sve crno, zapravo ne crno, već sivo. Što bi one bez mene? Tko bi im unosio vedrinu u život? :) (uf, kad ovo budu čitale...)
Što se mene tiče - svijet je šaren! Ponekad su to vedre boje (crvena, žuta, narančasta), a ponekad i tmurne (tamno-tamno-tamno plava, tamno x3 zelena).
Što to stvara pesimiste, a što optimiste?
Ako mislite da je ovo najbitnije pitanje ovog posta - varate se. Nastavite čitati...
Dakle, vratimo se na boje i granice...Palo mi je na pamet (ni sama ne znam kako) jedno pitanje...pitanje zbog kojeg sam i napisala ovaj post. Nadam se da ćete ga shvatiti...
GDJE PRESTAJE CRNO I POČINJE BIJELO?
Da pojasnim malo: kada crno postane toliko crno, da ne može tamnije od toga i jednostavno postaje bijelo?
Shvatite to kako hoćete - doslovce ili metaforički...meni je svejedno...samo razmislite malo i pokušajte nešto iskomentirat...

- 19:59 - Komentari (24) -

<< Arhiva >>