ljetni hit

< srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari on/off

Opis bloga

ovo je blog pere simpatičnog momka sa dobrim smislom za humor. cilj mi je pokazati da nemoras biti nabildan ili bogat ko abramović da imaš super curu. blog ce trajati sve tog ne nađem super curu ( dakle 5-6 godina)

anketa br 3

oče li dudu upjeti zamjeniti henrya

anketa

nedjelja, 01.07.2007. at 17:33

pjesma 2

druga pjesma ista fora kao prije. ako sad ne skužite onda ste fakat poremećni gadno.

Ti si jedina i samo tebe srce zna. ti si jedina kraj tebe ja se budim. ti si jedina bez tebe duša nema sna. ti si jedina i samo tebe žudim. ti si jedina i samo tebe ljubim. Ti si jedina u narućju mom . ti si jedina ti krasiš naš dom. ti si jedina u narućju mom. ti si jedina u životu mom

Do njenog golog ramena samo dva su koraka, a ja ih napraviti ne smijem s prvim pogazit ću rijeć, a za drugi sad je kasno već jer joj opet pišem pjesme. I ne znam kako razum može ljubavi odoljeti
imat dušu a ljepotu njenu ne zavoljeti to je tajna koju čuvam koja me je vodila da je ljubav moja nepobjediva Nosim miris kože njene ispod svoga tjemena ko da niće rajsko voće bez zrna sjemena
Njen je korak kao korak vojske što pobjeđuje tako sama u ljepoti mene ne primjećuje. ja držim se po strani da se ne bi prenula i da ne bi stala ta čarolija kao proljeće sto nama dolijeće. o našim dušama ljudi isprićat će da mi je jedina i da je ljubav moja nepobjediva.

Ako me srce prekine to bit će, dušo, samo zbog tebe ako mi tijelo utrne bit će zbog rijeći tvoje studene. Ako mi usne pomodre to bit će opet samo zbog tebe znam, reko sam da se umire
ali za te nikad zbog tebe. Daj, Bože, pameti da me osvjesti daj, Bože, pameti da je prosvijetli
pa njoj ispod koljena otavi brdo oprosta da joj lijepo lice ljubim usrid sna.

ajde skužite foru ako ne u ovoj pjesmi onda barem u prošloj;-)




/ Say what you got (8) / Print this post / ### /

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.