ljetni hit

  lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari on/off

Opis bloga

ovo je blog pere simpatičnog momka sa dobrim smislom za humor. cilj mi je pokazati da nemoras biti nabildan ili bogat ko abramović da imaš super curu. blog ce trajati sve tog ne nađem super curu ( dakle 5-6 godina)

anketa br 3

oče li dudu upjeti zamjeniti henrya

anketa

petak, 29.06.2007. at 22:43

slušajte me sad

Nemoj se čudit, anđele što neću te prepoznati, ako te sretnem bilo kad i bilo gdje s tobom neću
Sad imaš moju rijeć da neću ti olakšati, ako zbog mene ćutis stid i sve što pričaš samo govoriš o zid jer s tobom neću. Jer imali smo kad govoriti i isplakati se, i oprostiti ali ti si bila sama sebi dovoljna pa za ćime žališ Nemam volje uvijek sve razumijeti i stalno boriti se, a ne uspjeti jer ti češ uvijek biti sebi dovoljna za ćim ću žaliti.

što si ti meni, da li suza što slatko boli ili netko tko lažno voli i prevrtljivo ljubav je moja nevina, nježna, čsta iskra što s neba blista, al' ti to ne vidiš Jer draži su ti oni što prićaju lažno i kupuju ti stvari, da, to ti je važno a ja te volim tako da ne znam što reći i svakog dana pišem pjesme bez rijeći I pjevam ti u duši dok usta mi šute i poklanjam ti vječnost, a drugi minute ali draži su ti oni sto pricaju lažno da, to ti je važno, da, to ti je važno Od sreće do sreće posrćem jako ćesto
ma, evo ti moje mjesto pa voli uzalud i što si ti meni, Bože, treba mi svježa nada napada tuga sada jer shvatio sam sve

S bezbroj nepoznatih boja vrijeme crta bore na licu mom ko brod zaboravljen od mora Bože lud sam za njom. sve je tako kako treba sve na svome mjestu isto je ko prije samo fali ljubav njena
da me vrati bar na tren. Bože suviše sam njen o, Bože, suviše sam njen dođoh da te zamolim daj mi da je ne volim bar na tren. Bol je stvorena od nota i zato noćas neću pjevati o njoj. nisam grana s bezbroj kora. Bože lud sam za njom.

Meni trebaš ti ko dah, ko kruh i ko voda meni trebaš ti ko san, ko mir i sloboda meni trebaš ti ko stih da te pišem meni trebaš ti ko zrak da te dišem, ljubavi moja. Budi tu kraj mene na javi i u snu
nek me prate tvoje zjene u dobru i u zlu budi tu, budi tu. Budi tu kraj mene i sreća bit će tu da nam nikad ne uvene mi sačuvajmo nju. budi tu, budi tu, budi tu.

ajde malo razmislite i pkušajte skužiti(pa valjda me tolko dobro znate) ;-)



/ Say what you got (6) / Print this post / ### /

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.