ljetni hit

  lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari on/off

Opis bloga

ovo je blog pere simpatičnog momka sa dobrim smislom za humor. cilj mi je pokazati da nemoras biti nabildan ili bogat ko abramović da imaš super curu. blog ce trajati sve tog ne nađem super curu ( dakle 5-6 godina)

anketa br 3

oče li dudu upjeti zamjeniti henrya

anketa

četvrtak, 28.06.2007. at 13:20

evo me opet. ljudi fakat ste glupi ajde malo više komentriajte. pišem postove svako malo trudim se dajte adje. molio bi sve koji imaju blogove da me stave pod linkove. pošto sazno da (skoro)nitko ne ide u dubrovnik jbga.jel itko ide na olivera i đibu u pulskoj areni. kad smo već kod ljetovanja. sljedće godine će mi biti do kraja nadograđena kuća te ću moći na more pozvati 3-4 osoba(pamela, jessica, scarlet i hiedi) ;-)(-;. život mi ide polako više se uopće ne uzrujavam samo se odmaram i skupjam energiju za ljetne koncerte. idem na mišu,magazin, olivera i đibu(zajedno), sevu i pokušat ću ulovitit koji od tonija cetinskog, hladnog piva i thopmsona. imam novu akentu gdje ljudi mogu izrazit svoje mišljenje o meni. evo malo kultnih stihova.
1. najlepšu pjesmu tebi bi pjevao eh kamo sreće da sam pjevat mogao
2. jer sve je moje njeno kao zapleteno prokleto i sveto za mene
3. ko me je natira da je provan da je ovako zavolin
4. moglo bi bit da je lakše umrit nego ljudima reć oprosti
5. u srcu sam te nosija otkad sam se rodija al sam kasno svatija da nisam ja zate živote moj
6. kad si dvojica tak pašu to je bolje od sexa jedan naljeva flašu a drugi exa
7. drugi joj raspliće kosu a ja je volim kako ću živjeti sam kad duša boli
8. nedaj usne za sol moju ljubav za bol na nebu na dnu ja sam ti tu
9. nek ti bude ljubav sve moja je duša umorna u venama struji tuga nejveća
10. gdje god da te život nosi uvik moraš znati ko si
11. nikoga nisam volio tako dušom i srcem jednako lako
12. moj svijet u onaj svijet svoje snove u raspored riskirao bi svaki pokušaj da doživim taj osjećaj
13. ako me ostaviš kad poželiš kraj i nebo će plakati izgubit će sjaj
i sad jedna na enleskom(meni osobno najljepša) i to je to
14. ONE LOVE ONE BLOOD ONE LIFE YOU GOT TO DO WHAT YOU SHUOLD (jedna ljubav, jedna krv, jedan život, trebaš učiniti što trebaš) to je moje geslo



/ Say what you got (3) / Print this post / ### /

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.