ljetni hit

  lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari on/off

Opis bloga

ovo je blog pere simpatičnog momka sa dobrim smislom za humor. cilj mi je pokazati da nemoras biti nabildan ili bogat ko abramović da imaš super curu. blog ce trajati sve tog ne nađem super curu ( dakle 5-6 godina)

anketa br 3

oče li dudu upjeti zamjeniti henrya

anketa

subota, 09.06.2007. at 14:39

THE POST NUMBER 5(ĆITAJ S BRITANSKIM AKCENTOM)

Ok sad mi neke osobe poćeli ići na kurac. sad sam poćeo i prostačit. ta osoba mi još nije komeneitrala blog niti nije glasala na antketu. sad upozoravam da ako itko me napadne nakon ovog posta da ja u 7. mjesecu se priključujem mladim bad blue boysima a poznajem nekoliko b.b.b ta osoba sa snobovskim ponašanjem za sebe misli da je vrlo pametna i da moze svakom srat . radi se ženskoj osobi. sad porućujem toj osobi ovo: PERO WILL HAVE HIS REVANGE (ZA IDIOTE: PERO ĆE SE OSVETITI) i da mi se jebe za nju jer ne postaje se faca preko noći, i da pozivam sve osobe koje se smatraju mojim prijateljima na bokot svih kontakata s tom osobom.(ako ne znate koje pitajate me na msn-u peroxm@yahoo.com)



/ Say what you got (9) / Print this post / ### /

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.