ljetni hit

  lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari on/off

Opis bloga

ovo je blog pere simpatičnog momka sa dobrim smislom za humor. cilj mi je pokazati da nemoras biti nabildan ili bogat ko abramović da imaš super curu. blog ce trajati sve tog ne nađem super curu ( dakle 5-6 godina)

anketa br 3

oče li dudu upjeti zamjeniti henrya

anketa

utorak, 05.06.2007. at 12:26

2. post

bok evo ovo mi je drugi post malo mi je dosadno malo tko mi se javlja. danas je utorak 5,6 sutra pišem test iz matiše ali ajd dobro ak dobijem 4 ili više sigurno imam 4 na kraju godine pa mi je to važno. inaće bi li mi netko mogao reći kako se radi anketa pitanje će biti "što oćete da pjevam zadnji dan škole" i "tko je najzabavniji lik u školi". nadalje preko ovogfbloga se mogu javiti sve zgodne cure koje su slobodne i da im bivši dečko nije nikog na smrt prebio i završio u zatvoru. htio bih još komentirati malo djevojćicu martu koja piše gluposti da se razred raspao nakon odlaska abasa i njegovog buraza. to nije istina razred se nije raspo samo se mi više družimo sa drugim razredima, a cure iz razreda nisu naš tip cura. i to je sve ajd bok do idučeg posta



/ Say what you got (8) / Print this post / ### /

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.