Perky i raja

petak, 31.10.2008.

O meni

Zovem se Petar Čović.Rođen sam 21.12.1996.Živim u Mostaru.Moji najbolji prijatelji su hmm...Ima ih mnogo ali neke cu izdvojiti.Nikola Drinovac,Mate i Ante Rogić,Josip Palameta,Marko Jurić.Bavim se košarkom 2 godine.Pozdravljam trenere,a najbolji od svih su mi Igor,Vedran i Toni.Volim slusati mjuzu.Volim hip hop,rock pop itd.Imam mnogo filmova koji su mi najdrazi ali mi je od svih naj Mrak film.Evo malo viceva.Bili Suljo,Mujo i Haso u ratu.Muju pogode u nogu i on se dere ko budala.Kaze mu Suljo šta se ti tu dereš jucer Hasu u glavu pogodili i nije rijeci izustio.Sada cu vam nes reci o Allen Iversonu i Chris Paulu.

Allen Iverson (rođen Hampton, Virginia, 7. lipnja 1975., američki košarkaš
Allen Iverson je prefesionalni košarkaš koji trenutno igra za Denver Nuggets.
Prema službenim podacima, težak je 75 kg, avisok je 1,83 cm. Trenutno igra svoju 12 sezonu u NBA ligi.Igra poziciju beka (ponekad playmakera). Broj dresa mu je 3. Bio je prvi pick drafta 1996. godine za Philadelphiu 76ers. Nadimci su mu: A.I. i The Answer.


Christopher Emmanuel "Chris" Paul (Kristofer Emanjuel „Kris“ Pol) (rođen 6. maja 1985. godine u Winston-Salemu SAD) je američki košarkaš, koji igra u NBA ligi, za ekipu New Orleans Hornetsa. Visok je 183 cm, igra na poziciji pleja.
NBA karijera
Izabran je na NBA draftu, 2005. godine kao 4. izbor. Izabrali su ga Hornetsi. U prvoj sezoni je predvodio rukije po broju postignutih poena, asistencija, ukradenih lopti i minuta provadenuh na terenu. To mu je omogućilo da u sezoni 2005-06 dobije nagradu NBA Ruki godine.Komaj te.


- 22:00 - Komentari (9) - Isprintaj - #