< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


NAME: Barbara

PREZIME: Who cares?

MJESTO ROBOVANJA: Koprivnica

DOŠLA NA OVAJ LUDI SVIJET: 02.02.1993.g

VOLIM: čokoladu, kolače i svu ostalu (ne)zdravu hrane, i naravno dečke….

NE VOLIM: umišljene cure (kojih u mojoj školi ima puno), kelj, nasilje….

OBAVEZE: sviranje gitare i to već 6 godina, plesanje, pjevanje….

ZOVU ME: Barica, Bara, Barek, čaplja, čapljak, Barbi…..

RAZRED: 1.J

NAJ GRUPA: Maroom 5

LJUDOVI: Ivana, Edy, Ana, Maja, Tina, Josipa, Ida,
Bolic, Lana, Cicek, Jude (hehe)

KONTAKT: srednjoskolka_kc@net.hr
barbara_sunceko@
hotmail.com





Free Music

Free Music


Free Music















HOW COULD YOU?

Can't you imagine what I am going through
You know already what I think of you
For you it was only an emotional covenant
But that isn't a reason to give up hope

I've cried from the promises that you said
I'll hope you'll feel like I feel
If you'll worry about the things I will say
Maybe you'll see things my way!

I know everyone always says:
"You're a problem"
I hope you'll remember:
You're not a problem
Not at all

But I can't be between you and your honey







HE WAS EVERYTHING TO ME,
BUT NOW HE'S GONE

his eyes hipnotized my mind
and his stare frozed my heart.
his warmth followed my skin
and my skin followed just him.

behind two eyes,
there's one complicated world.
and behind one man,
there's a million lies and wounds.

what an idiot is a man
who ever wonders to come back
what an idiot is a man
when he names you a love

what an awful way to start
a special friendship that he just broke up
what a painful sign
in no receiving any of my fucking replies

what hopes do I have now?
a new beggining and a good start?
what the heck are you thinking about?
there's no future, you are now on a graveyard!

you think love is going to be shown
in both of our eyes when the time comes
but I won't show nothing at all,
why don't you leave me and go with that old woman you said you loved?

"you were, you are and you'll be an important person in my life"
don't you have something better to write?
I guess not...I just know you don't lie,
but, c'mon...
don't you know that you are killing me inside?

It's like you said right?
our friendship it's like a building constructed by us
empty now, but waiting to be occupied with you and me...

I wish I could give you the keys
open the door and let you in,
but even thought you are a man with a golden heart
I think you deserve emptiness for what you just done.

a gentleman with a golden heart,
turned out to be just a stupid guy....





SLIKE IZ TURSKE

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


..jelena i ja..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


.. na svakih 10 metara turska zastava...za slučaj
da zaboravimo u kojoj som zemlji..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


..oni samo u istanbulu imaju više džamija nego mi
crkva u cijeloj hrvatskoj..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


..srebrno posuđe iz 14.st., pitam se kak su uopće mogli
jesti s toga, kaj im nije bilo žal..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


..keramička vaza koja je fakat jako teška..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


..kakvo bi to putovajne bilo bez piva???..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


..normalno uz pivu i coca colu, ide i dobra hrana - turska hrana je bila odvratna, al zato uvijek
postoji mcdonalds..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


..a dok se dobro najedeš i napiješ, ne znaš kaj delaš..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



..plesni dio, prav trojka smo bile maja, zlatka i ja..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


..sve cure koje smo plesale korčulu..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


..kos..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


..norveška kuća u srbiji..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


..fešta nakon povratka iz turske..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


..igor i alen sa satovima..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us





nedjelja, 09.09.2007.

.....došla je i nova školska godina..... čovječe, mislila sam kak se bum dugo
odmarala no ipak mi je nekak prerano sve ovo došlo.......
......kak sam si razmišljala o novoj školskoj imala sam sliku kak se nebum
u razredu s nikim skompala al ponekad to kaj si razmišljaš nakraju sve super
ispadne.......
..dobila sam super razred kakav neki mogu samo sanjati...... svi se zafrkavamo,
dobri smo si jedni s drugima a tek je prešel prvi tjedan, pitanje je kak se ljudi
s vremena na vreme mjenjaju dal se bumo i posle svi tak dobro slagali
il ne??????........
..............profesore koje smo dobili čine mi se skroz ok al ima onih koji
su onak malo čudni.....
........zasad još nismo nikakve testove pisali, nisu nas ništ pitali pa je sve
super..........

- 14:50 - Komentari (15) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>