Zizo se ne ponaša uopće(ali ga volim i dalje)

Daska 4 je rođen!
Image Hosted by ImageShack.us
Rodio se jučer u jutarnjim satima, kad smo pronašli praznu i čistu(gotovo čistu) dasku na podu školskog hodnika.
Vrlo je, hm, osebujan. Ima, tu...hm, kako da ju nazovem, mrlju. No fizički defekti poput plave mrlje od markera mu ne predstavljaju neki problem.
Ako ste rasisti i imate nešto protiv njegovog plavog "madeža", ne obraćajte mu se jer je kao i većina naših prijatelje, osjetljiva dušica. Za razliku od Daske 1(r.i.p), Daske 2(r.i.p) i Daske 3 koji je tragičnim slučajem ZAgubljen, Daska 4 ima i jezik jer nije previše bistar pa mu visi iz usta. Važno je naglasiti da je naravno, masculinum. Tako da izbjegavajte govoriti o njemu u ženskom rodu.
Velikog je srca, spreman pomoći i uvijek sudjelovati u diskusiji tipa:

"Filozofija je logička disiplina koja se bavi oblicima maljanog višljenja i smetodama moznaje."

Čuvamo ga, i volimo, i pazimo i mazimo da nam se opet ne bi desila otmica kao što je to slučaj sa Daskom 1 i Daskom 2. r.i.p.
Voli da ga se draga po oku. Uistinu.

P!


22.09.2006. u 15:36 ~ 21Dođi fufo, u krilo mi sjedni ~ Lovim voluharice po grmlju ~ Samokontrola ~ Vrh


... When you were young!

Hiih. Rođkasi. Toliko toga se desilo, već sam skoro sve provale zaboravila ali nema beda.
Dan prvi.
ovo tu je, daklem, moje Carstveno Veličanstvo(nemojte da vas kapica zavara):
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
U petak je sve započelo na stanici sa slavljeničkim kapicama i puhalicama kada mi je neki nepoznat mladić, simpatičan uistinu, čestitao rođendan srdačno.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ne poznajem ga. Puno ljudi mi je čestitalo rođkas(hm... mora da je zbog kapica) ali da bi bilo zabavnije, ljubili smo se u obraz. I'm so bad:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Uslijedio je boravak u party tramvaju(suzy josipović), pa party bus(suzy josipović) a sve to začinjeno pjevanjem bakinog prsluka and so on. Došli smo na nasip pred močvaru u 20:55h kada su me mila djevojčad, Verdana i Jasmina, dočekala poprilično jolly.
Na kraju je kapica i bilo premalo.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Imala sam i koljač-tortu čije su mrvice na papiru kasnije zapalili i rekli da ima okus po lepinji.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Pušam pušalicu i režem "tortu":
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Carice su u miru, rata više nema. Dokaz prethodi:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ou, jeaaa. U čvari vrlo dragi ljudi su mi čestitali rođkas i ljubili smo se u obraz jer je bilo kul. bili smo djeca cvijeća jer mi ne volimo ubijati ni prave ni umjetne životinje i radili cvjetne krugove.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nekom liku se tolika svidjela kapica da se htio mjenjati za svoju šiltericu, ja onak: p!
Nema šanse. Ali bilo je i nekih jako zločestih ljudi, oni se zovu atentatori i mrzimo ih.
Uslijed očaja jer oni nisu imali takve kapice, skoro su nam ih UKRALI! Još sam u šoku.
Šok.
Na poklon sam dobila ogromnu rolu bijelog zlata, dikobraz majcu, češljić, PISMENO PRIZNANJE CARSTVU SVEMOĆNOM, tablicu na kojoj piše: *Don't stop drinking* i na kraju najbolje od svega. TOKIO HOTEL MAJCU. Sad se šokirajte.
Šooooooooooooooook!!!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ok, dišite polako. Lažna uzbuna.

Ne slušam tokio hotel, neam čak ni jednu jedinu pjesmu od tih transvestita koji nemaju pojma o sviranju ni pjevanju.
To je bila zajebancija, tipa da dinamovom navijaču darujete hajdukov šal.

Hahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. U toj majci spavam.
Nisam se nalila jerbo sam u močvari uvijek trijezna ko svetac na katedrali, a nisam se ni nasjeckala jerbo pošiljka nije stigla. Navodno su i oni htjeli doći na rođkas, pa bi dofurali poriluk. A ovak budući da nisu bili pozvani na parti brod(suzy josipović) ništa od pošiljke.
To ti je surovi život.
Bilo je bajno. dead
pozdravljah vas ja:

Dan drugi.
Ribnjak u subotu. Party brod(suzy josipović) je isplovio u 19:00 krećući se u smjeru Ribnjaka brzinom od 25 čvorova. Ne razumijem se u nautiku, ali valjda je 25 čvorova neka kul brzina.
Svi su se nalili poprilično, bilo je histerije, suza, smijeha i divljanja. I pišanja učestalog.
Ne znam koji je meni vrag došao, da se nisam nalila ko stoka. Ali Zorica jest, pa sam ju morala furat doma. I moja mila slavljenica je imala tortu, samo je ona imala od jaffa keksa sa 3 svjećice! O da. Bakin prsluk se opet orio ribnjakom.
Nedugo prije dolaska Dječačića, bila sam toliko jolly da sam se srušila sa one klupice kod fontane u blato. Jedva sam se digla od smijanja. Jakna mi je i dan danas prljava.
Vodke je bilo ko u priči..... onim divnim utopijama gdje teku slapovi te "vode života" a miomiris čistoće tog prekrasnog destilata ispunjava nosnice. Bilo je zakon. I mislim da od divljanja imam upalu mišića.
Izjava tjedna: "Vješto ga skriva!"
Gosh , treba se čovjek oporaviti do ove subote. Slavimo još jedan rođkas. Danas.
Lucice, volimo te!


Pozdravlja vas družba veselog prsluka i Car Svemoćni i p!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


16.09.2006. u 13:13 ~ 17Dođi fufo, u krilo mi sjedni ~ Lovim voluharice po grmlju ~ Samokontrola ~ Vrh


Zizo se malo normalizirao

I tak to. U isčekivanju velikog dana.
JA sam lejm i priznajem, već sam 2 tjedna uzbuđena zbog tog rođkasa a na kraju se ne smijem ni naliti ni nasjeckati. Rođkas-kapice na sebi imaju velikog veselog klauna. Ljudovi su me upozorili da se neki drugi ljudovi histerično boje klaunova pa da možda pokupimo batine. Nadam se da takvih neće biti u blizini.
Image Hosted by ImageShack.us
I sad recimo tamo vamo.
Napravila sam pozivnice. Raznolike su. Posebne.
Za svaku osobu drugačije, recimo : Dragi flomasteru, Dragi heteroseksualče, Draga drvena bojico, Draga europska unijo...
I smislila sam totalno novi modni dodatak-prišitak, uzmete gumb enormne veličine i zašijete ga na majicu na neko vidljivo mjesto. Ako ste djevojka, onda u ravnini sa bubrezima, a ako ste dječačić, onda iznad gušterače. Ako ste pedofajl, udahnite-izdahnite, stisnite onaj maleni križić u gornjem desnom kutu i polako i oprezno otiđite sa mog dijela interneta. Nema gumba za vas!
Ako ste slučajno vi baš ona osoba koja me jutros zvala za kupnju onog super šik ormarića za cipele, obratite mi se na e-mail.
Dosta reklame.

Jeste li ikad razmišljali o tome koliko samo ima naziva za onu-stvar-kojom-grabite-juhu?
Ima puno: Graba, Kevčija, Kutlača, Zaimača, Šeflja, Paljak, Grablja, Karciola...
Ako znate još neki koji nije nabrojan, slobodno ga napišite.
Imam još jednu dilemu što se tiče naziva. Kako se, pobogu, naziva ono maleno u čemu držiš sitniš a nije novčanik ili lisnica. Ne, nije ni sef. Ne, nije ni švicarska narodna banka.
Kako, gad demit?! Muči me. Sitnonosačica? Sićonosač? Lipodržač? Sitnodržač?
Toliko o leksikologiji.

E da, novi izum by Ludara d.o.o.(all rights reserved)- Solarno govno/drek/ono smeđe, koje svijetli u mraku. Izuzetno ugodno.

pes: neam pojma zašto je sve boldirano i neam namjeru saznati.

P!


06.09.2006. u 15:26 ~ 21Dođi fufo, u krilo mi sjedni ~ Lovim voluharice po grmlju ~ Samokontrola ~ Vrh


Zizo uopće ne smrdi

Zizo je u opasnosti. Otac mene je rekao da čim se majka mene vrati da će ga baciti kroz prozor jer on ne želi živjeti u tolikom smradu. Zizo uopće ne smrdi!
On ima specifičan miris. To je sve. I malo je živčan i skiči. I popne se na kolo i onda me ignorira barem pet minuta. A ja sva sretna dođem iz vana i još malo pod utjecajem vrištim:"Zizoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!" a on ništa.
Ja opet: "Zizoooooooooooooooooooooooooooooooooooo!" a on ništa.
I onda me otac mene potjera unutra jerbo me taj hrčak potpuno ignorira.
A ja sam opsjednuta i posjednuta njim. Neuzvraćena ljubav-dio drugi.
Image Hosted by ImageShack.us
Ah, danas prvi danas škole.. miris mladog mesa. Ono, zabranjeno voće.
I'm such a pedofajl. Doduše, ja samo gledam, ne diram.
Prijavite me, boli me. Mjehur.

Jeste li ikada pokušali zuriti u protupožarni alarm 2 sata?
Ja nisam, ja sam zurila pola sata. Nije nikako zanimljivo ako prethodno nisi urokan.
U petak, so lajk, slavim rođkas u čvari i imat ćemo one slavljeničke kapice od kartona i SVI IH MORAJU NOSITI tako da se zna da slavimo moj rođendan. Rekla sam da ne želim ništa za rođendan, i ne želim...
možda samo jedan veliki, lijepi, mirisni... panj.
Mislim da me Zizo zove.
Odoh se odvikavat od cigareta.

p!


04.09.2006. u 13:30 ~ 14Dođi fufo, u krilo mi sjedni ~ Lovim voluharice po grmlju ~ Samokontrola ~ Vrh


Zizenka

Zizo je moj hrčak. Točnije, Zizo Nabukodonosor Lolo Hektor je moj hrčak.
On ima bijelo krzno prošarano narančastom bojom.
U svijetu hrčaka, reklo bi se da je zgodan. Unatoč svojoj natprosječnoj inteligenciji kojom premašuje i neke primjerke djevojki koje nose minice i štikle(znate koje), zna podivljati.
To nije zato jer mu se sa velike udaljenosti zatrčimo u susret i vrištimo: "Zizooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!"
To je zato jer je on mali divljak. Pokušava stalno pobjeći jer vjerojatno misli da može progristi super-kul-kavez-od-150 ćuna. Zizo se zavuče u piljevinu jer ne želi da ga itko dira i onda vrišti.
Čangrizav je malo.
Najviše uživam kad se budala mala popne na kolo i onda se prevrne na leđa. Onda skiči. Jako.
Zapravo, ni ne znam zašto imam tog hrčka kad ga ne smijem dirati i opasan je.
Moj otac kaže da nam je zasmrdio čitav stan (Zizo živi na balkonu) i da nam roba smrdi po hrčku.
Ali baš me briga, Zizo je moj luđak i nedam ga nikome premda je debilan i paranoičan.
I ljudi znaju biti debilni i paranoični, pa ih ne bacate u smeće, zar ne?
Image Hosted by ImageShack.us


02.09.2006. u 10:31 ~ 12Dođi fufo, u krilo mi sjedni ~ Lovim voluharice po grmlju ~ Samokontrola ~ Vrh

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (5)
Kolovoz 2006 (4)
Srpanj 2006 (2)
Svibanj 2006 (1)
Travanj 2006 (1)
Ožujak 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



O glupiranju na periferiji nečega a vi ne znate čega:

Hih...
blog

Napoleon Dynamite


Periferija života je pijandurski bljog.
Nekoć bje mjesto gdje je i bilo:ždralova, spužvi, antičke poezije, glazbe i diktatura...
Sada je ovo mjesto gdje će potpuno zaživjeti gore navedene stvari.
Zato što sam ja Car. A vi ste svi dikobrazi na drvetu.
Čast iznimkama.
I ne. Ne trebam pomoć, ne želim vaše Prozace,
Voltarene, te narkotike silne. Zar je loše ako čovjek ima svoje
Carstvo i želi pokoriti svijet? I zar je loše ako ta ista osoba
namjerava nametnuti diktaturu svima?
Pa dobro, jelte... malo je strašno.
Staro upozorenje: Ne posuđujte ilegalne videoKasete jer
štete vašem videorekorderu.
Novo Novo upozorenje: ne nosite umjetno krzno jer je ubojstvo
UMJETNIH životinja i dalje ubojstvo.
Autor

Image Hosted by ImageShack.us

God bless the empiress!
myspace layout

Carska kruna



Sve ljude djelim na dobre(pristaše) i zle(anarhiste proklete) zato što
sam ja takva da me možeš samo mrziti ili voljeti.
Crno-bijeli svijet.

Pristaše:
1. Verdana- glavni savjetnik Cara
2. Maja- vojnik
3. Mesar(ica)- vojnik
4. Hana- vojskovođa
----> narod koji me voli... i obožava i štuje

Anarhisti prokleti: Damn you all !!!!
1. Zli duh-koji-vrbuje
---- > ostale prokletinje...

Saveznici Vrli Carstava:
Empress Lucica

Zlodusi koji lutaju na granicama postojanja i ne-postojanja:
1.Nitko i ništa 1
2.Nitko i ništa 2
3.Nitko i ništa 3
4.Nitko i ništa 4
5.Nitko i ništa 5
6.Nitko i ništa 6
7.Nitko i ništa 7

O glupiranju sa linkovima:

A dobro, predomislila sam se.
Predomislila sam se
Predomislila sam se
Predomislila sam se
Najdraži bend(uz stripese)
Napoljeon Dynamite- najsmješniji film svih vremena!
Image Hosted by ImageShack.us

''I puštam novčiće iz ruku, neka padnu neka zvone, sve je bolje od tišine koja grize...''

Jedino vrijedno na ovom blogu:

Anakreontska lirika:
IV.
Dajte mi Homera liru
Bez krvave žice one!
Daj mi čašu reda nosi,
Daj mi zakon da nadodam,
Pijan kolo da igram,
Trijezan da se sav zanesem
I uz liru iz sveg grla
Počasnicu onda spjevam!
Dajte mi Homera liru
Bez krvave žice one!

XVIII.
Sva zemlja crna pije,
Nju drveće ti pije,
I more pije rijeke,
A sunce pije more,
A mjesec opet sunce.
Što karate me, druzi,
Kad i sam piti želim.

XXXVII.
Ja sam smrtnik, tako stvoren,
Stazom da života kročim;
Znadem vrijeme, što prevalih,
Što pretrčat mi je, ne znam.
Pustite me, brige moje!
Oh, da nemam s vama posla!
Prije no me konac stigne,
Šalit ću se, smijat, plesat
S lijepim, krasnim bogom Bakhom.

Gaius Valerius Catullus(1.st.pr.Kr.)

„Mrzim i volim. Možda ćeš pitati: kako? Ne znam. Osjećam: tako je. I to me raspinje.“


BOG ME UBIO, AKO JE NE VOLIM
Lezbija o meni uvijek najgore zbori,
Nikad ne šuti; pa ipak, bog me ubio,
Ako me Lezbija ne voli! A to znam
Po tome jer sam isti takav:
Grdim je vazda, pa ipak, bog me ubio,
Ako je zaista ne volim!

POZIV NA VEČERU
O moj Fabule, ako dadu bogovi,
Uskoro ćeš dobro večerati kod mene,
Samo ako dođeš s obilatom večerom
I sa zgodnom djevojkom, i ako poneseš
još vina i soli i šale i smijeha.
Ako tako učiniš, dragoviću moj,
Večerat ćeš dobro, rekoh, jer je zasad
Kesa tvoga Katula paučine puna.
Al zato ćeš kod mene naći čistu ljubav
I još nešto ljepše i draže od svega:
Posut ću te mirisom, što ga mojoj dragoj
Podariše Venere i dobri Kupidoni,
Pa kad ga pomirišeš, bogove ćeš molit
Da te, moj Fabule, svega u nos pretvore.

INVOKACIJA- Ilijada

"Srdžbu mi boginjo, pjevaj Ahileja, Peleju sina,
Pogubnu, kojano zada Ahejcima tisuću jada,
Snažne je duše mnogih junaka ona k Aidu
Poslala, a njih je same učinila plijen da budu
Psima i pticama gozba; a Zeusu se vršaše volja,
Otkad se bjehu onomad razdvojili poslije svađe
Atrejev sin, junacima kralj, i divni Ahilej."

Georgius Sisgoreus(1445.-1509.)- iz "Elegija o postušenju Šibenskog polja"

"Za te, o vjero mi sveta, za te, o mili moj dome,
Žrtvujem život što bje divljačkim ljudima dat.
Tebi se zaklinjem, za te svoje izlažem svoje grudi,
Pripravan za tebe mrijet, ranam´ u krvavim sav."

Publije Ovidije nazon(43.g.pr.K - 17/18. g.pr.K.)- "Metamorfoze"

"Evo sam svršio djelo, ni srdžba ga Jupiter-boga
Uništiti neće ni oganj ni gvožđeni nesito vr'jeme
Onaj dan, što samo nad ovijem tijelom ima
Vlast, nek nestalni rok mi života svrši, kad hoće,
Ali ću s djelom boljim nad visoke ja se zvijezde
Dići i biti ću VJEČAN, i ime mi zatrti se neće.
Kudgod se Rimska moć nad zemljama svladanim širi,
NAROD ĆE ČITATI MENE, I NE VARAJU LI SLUTNJE
PJESNIČKE, JA ĆU U SVA VREMENA ŽIVJETI SLAVLJEN."

Nikša Ranjina-iz "Ranjinina Zbornika" - Odiljam se(Nepoznati Autor)

"Odiljam se, moja vilo, Bog da nam bude u družbu;
plač i suze i moju tužbu da bi znala, moja vilo!
Odiljam se a ne vijem komu ostavljam ličce bilo."

Marko Marulić(1450.-1524.)- "Judita"

"Kad ju je vidio, s prvoga pozora ranu je oćutio ljubvena umora;
staše kako gora, sobom ne krećući,
oči ne zatvora, k njoj jih upirući."

O glupiraNJu s praznim boxom

Bolje ti je da na večer otkazanog koncerta Nicka Oliverija nisi bio na narodnjacima.
Ovo je prijetnja.

Design made by Lucica for Napoleon