perfume or poison?

15.12.2009., utorak

Trenutačno stanje svijesti

- sretna sam jer je rođendanski tulum bio total success! Bio je to jedan ludi kokoš-party gdje sam okupila sve svoje curke iz svih razdoblja svog života i sa svih strana, bila nas je masa i super smo se provele!! I darovi su naravno prekrasni, ništa drugo nisam ni očekivala od mojih cura, zaista su se sve potrudile!

- jaako sam sretna jer sam konačno skupila hrabrosti da učinim nešto što sam planirala i željela godinama. Isplatilo se! I odličan je osjećaj kad tako nešto napraviš, osjećaš se potpunije, zadovoljnije, sretnije sam sa sobom i ... snažnije! Ono u stilu, ako sam ovo napravila mogu sve!! wink

- bila sam u mini-šopingu i super sam prošla sa sniženjima. Nisam ništa veliko kupila, samo sitnice, ali puno njih za malo novčića. thumbup

- nije mi baš kul kaj je pao snijeg. Nisam zimski tip i uvijek mi je hladno. Mislim da moram nabaviti ovo... Jastučići koji se drže u džepu, kad ti je hladno stisneš ih i oni se ugriju, kad dođeš doma prokuhaš ih i opet su spremni za sljedeću upotrebu.

- probala sam Essenceovu maskaru za 21,90 kn, neko ultra xxl lash boost volume mega super enhancing čudo.. u srebrno-crnom je pakiranju i kako god da se zove, super je! Makar bih rekla da je više od svega produžujuća. Uglavnom, ja zadovoljna.

- ipak, nisam zadovoljna sa Alverdeovom podlogom za sjenila. Ne znam stavljam li je ja možda premalo ili činim neku drugu grešku, ali nisam primijetila apsolutno nikakav pomak u smislu dužeg trajanja sjenila, ne-skupljanja sjenila u naboru kapka ili intenzivnije boje sjenila. Razočarana sam. Cijena je bila oko dvadesetak kuna.

- zaključila sam da svoju ljubav prema miješanju metala (iliti kombiniranju zlatnog, srebrnog, brončanog, boje rozog zlata itd.) moram prenijeti na višu razinu i da bi najidealniji način da to napravim bio ovaj prsten... Slika je preuzeta sa etsy-ja, a prsten je remek-djelo prodavača jewela i dođe 99 dolara bez poštarine. Divan je!!!


- lupam se po glavi što sam ovo ljeto bila glupa i propustila na sniženju kupiti odličnu bodycon haljiničicu u Bershki jer kao, grozno mi stoji i vidi me kako izgledam........ omg.. sva sreća kaj ju je frendica ipak kupila pa sam je, sad kad sam se urazumila, mogla posuditi za ročkas.

- sutra se rano dižem i zato sad jurim spavati. Pusa svima! kiss
- 00:27 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga i malo o meni

..magic's in the music and the music's in me...

Brojač posjeta & otkud me posjećujete