perfektjebuducnost

utorak, 21.10.2008.

Poslušni Atahiru




Život urodeničkih afričkih plemena pun je iznenađenja, najčešće neugodnih iz kojih ponekad zaprijeti i sama smrt. Otac malog Atahira, odgajao je svoju djecu tako što je prosvjećivao njihove nejake umove poukama iz prirode, objašnjavajući im kako se snaći u prašumi, kako se obraniti od životinja, kako pronaći izvor, ili kako izdržati i najteže nevolje, a da ojačana volja bude uvijek spremna donijeti pravu odluku te ustrajna da tu odluku slijedi i onda kada životne okolnosti postanu vrlo zahtjevne.
Jednoga dana mali je Atahiru stajao ispod krošnje ogromnog drveta. Njegov otac se upravo vraćao iz lova. Slučajno je pogledao prema dječaku i iznad njegov glave, preko cijele grane ugledao ispruženu veliku otrovnicu.
Atahiru! Atahiru! povikao je. - Brzo lezi na zemlju. Dječak se istog časa našao u travi.
Sada polako puzi prema meni! glasila je druga zapovijed koju je dječak spremno poslušao.
Sad se uspravi i potrči prema meni što brže! zapovjedio je otac.
Kad se mali Atahiru našao u očevu zagrljaju, otac mu je pokazao opasnu zmiju na grani ispod koje se maločas igrao. Kakva sreća da je poslušao! Bila je to spasonosna poslušnost.
Atahiru se odmah odazvao očevu glasu i taj spremni »da« spasio mu je život.
Mi ponekad postavljamo tisuće pitanja kada roditelji ili netko drugi od nas traži žrtvu ili nas zamoli za kakvu uslugu: »Zašto baš ja?«, » Zar moram baš sada?«, »Mama, može li ma¬o kasnije?« Slične isprike upućujemo i Bogu: »Pa ja sam već bio na prvoj pričesti!«, »Ja sam se već krizmao!«, »A što da ove nedjelje ostanem dulje spavati?«, »Joj, meni se večeras ne da na vjeronauk!« Tako naša vjera često u praksi postaje »neću« te se u Isusovoj riječi prepoznajemo kao onaj sin koji nije poslušao oca. Slični smo farizejima i pismoznancima: znamo dobro što naša vjera traži, ali zbog zahtjevnosti i vlastite tromosti odbijamo spasonosne susrete koji tu vjeru jačaju i unapređuju.



21.10.2008. u 15:03 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< listopad, 2008  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2008 (4)
Listopad 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

u svakom čovjeku krije se Bog a time i neslućeno bogatstvo i mudrost

Linkovi

pas ima više prijatelja zato što maše repom a ne jezikom