savrsenstvo zvano fillipa...

15.07.2006., subota

sorry ljudi kaj se nisam tak dugo javila, znaaaaam da sam vam jako falil... yes
jako sam zaljubljena i sretna zbog toga sto je moj najsavrseniji decko samnom i sa mojim najdrazim tatom na kubi u nasoj vili... sada smo na terasi nase vile i odmaramo se a ja pisem post i uređujem svoj ionako savrseni blog. danas smo privatnim avionom "skoknuli" do new yorka u shoping u dizajnersku ducane pa cu staviti neke stvari koje smo kupili... pusa do sljedeceg posta...

nasa nova jahta
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kabina od mene i mog decka
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
dvoje miu miu cipele
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a ovo je na modnoj reviji u parizu odrzanoj samo za mene, da lakse odaberem odjecu koju zelim. naravno, bile su i hrpe novinara iz cijelog svijeta samo zbog mene... ovo mi je najljepsa haljina koju sam kupila u posljednjih 2 tjedna i jaaaaaako sam je puno platila jer ipak je to haljina zac posen...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 20:42 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

blog je napravljen kako bih je, najbolja, najljepsa, najluđa i najsavrsenija djevojka na svijetu mogla vama opisati svoj naaaajbolji zivot...


koliko vas je bilo od 1.7.2006 tocno u 20 sati?
Hit Counter
Hit Counter

Linkovi

ovo sam ja... fillipa, imam 17 godina i veoma lagodan zivot... zivim sa tatom, a mama ne zivi s nama... zahvaljujuci svom najdrazem tati imam sve sto pozelim... tata me cesto vodi sa sobom na bogataske zabave i partye. imam decka koji ima 15 godina i veoma ga volim, a on i mene naravno voli, pa tko nebi volio to savrsenstvo kakvo stanuje u meni... pa ipak sam ja najbolja, najbogatija, najsavrsenija, najpopularnija i najljepsa djevojka na svijetu...

a ovo je savrsenstvo zvano ja...
na ovoj slici imam 14 godina...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo je na plazi, u suton ispred moje vile na kubi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a ovo je slikano kada sam bila pod utjecajem droga, a boze mili namojte se cuditi pa to je sasvim normalno
Free Image Hosting at www.ImageShack.us