veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Kolovoz 2008 (1)
Veljača 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari...hoćeš/nećeš

Opis bloga

O nasim perfect zivotima!!!

Savrsene:
Lindsay
Angie
Perfect Hajdi
Pfc.sisterke
Nase stvarcice:
Katy
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Evo to su samo neke moje stvari druge cu stavit kasnije jer se zurim idem do velness centra!!
Ovo su jos par stvarcica od Katy:
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Moja haljina al slikana na nekoj manekenki
Image Hosted by ImageShack.us

Isto moja haljina al slikana na nekoj manekenki
Image Hosted by ImageShack.us

I za kraj jos jedna moja slikica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
To bi bilo to od mene!!

Evo sda Tina:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Moje dvije haljinice slikane na nekim modelima
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moj cakani pasic
Image Hosted by ImageShack.us

I za kraj moja perfect slikica:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
To bi bilo to od nas!!!


MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

nedjelja, 03.02.2008.

Tulumcic,shopping...

Dragi nasi ljubomorni!!Pa kako ste!!
Mi smo perfect!!Ofc...
Mi vas ne shvacamo zasto ste tako ljubomorni!!
Al dobro mi smo PRELJEPE,PREBOGATE,
PREPAMETNE i ono najvaznije mi smo PERFECT SISTERS!!!!cerek
Jasno?!!!

Katy:
Ja sam prekljucer bila u shoppingu
i kupila sve ovo:
Ovaj prekrasni sal
Image and video hosting by TinyPic
Prekrasne stiklice koje cu nosit na Karibe
Image and video hosting by TinyPic
Parfem od Diora
Image and video hosting by TinyPic
I to bi bilo to!!Necu bas previse slika stavljat da nebudete ljubomorni!!!
Kao sto vidite u naslovu bile smo na partyu,
nas tata ga je organizito!!To je bila vise svecana vecera...
Ali uglavnom ja sam ovako izgledala:
Image and video hosting by TinyPic
Evo to bi bilo to od mene!!
Sad zurim idem u nas bazen!!!Jer navecer idemo
na party,u drugom postu cemo staviti slikice!!!

Tina:
Dragi moji!!Evo i ja sam bila u shoppingu sa
svojom dragom sestrom,ovo su neke stvari koje sam kupila:
Prekrasna crvena ogrlica
Image and video hosting by TinyPic
Od Diora predivnu narukvicu
Image and video hosting by TinyPic
Ovaj hallo kity prsten,sta nije presladak
Image and video hosting by TinyPic
Ove D&G stikle,samo vi takve nikad necete imat
Image and video hosting by TinyPic
D&G minicu
Image and video hosting by TinyPic
Kupila sam ja jos stvari,al ako vam pokazem
bit cete preljubomorni!!!
I ja sam isto bila na zabavi evo ovako sam izgledala
Image and video hosting by TinyPic
Ma sta nisam preljepa!!!!
I znate sta mi se jos dogodilo,jedna od nasih sluskinja
je obukla na tu zabavu istu haljinu koju ja imam!!!
Ma zamislite,ja sam joj rekla da ju odmah skine ona je rekla da
nece i onda sam joj rekla da je upravo dobila otkaz!!!
A na kraju se ispostavilo da mi ju je ukrala,mislim
ja sam se jos cudila kako ona ima od Chanela haljinu!!!!
No dobro!!
Ja sad zurim jer isto se idem kupat u nas bazen!!!
I onda navecer je party!!
Idem!!!
Kiss kissy!!!
By:Katy and Tina

































- 11:50 - Komentari (53) - Print - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.