utorak, 12.06.2007.

pearl jam

... i tako ja ljepo doma sjedim i uživam... mozak na paši... i čujem nekog lika koji se iz sveg glasa dere BLACKY...BLACKY...
meni prosvijetli lampica u glavi...Pearl Jam i njihova stvar "Black"- a u k... koncert počinje za 5 minuta (a baš sam bila uvjerena da ću zaboravit na to)
uglavnom... moglo bi se reć da pearl jam volim iz sveg srca, trebala sam ić na koncert u munchen, ali nisam mogla jer imam hrpu posla :(
... i tako točno u 18:00.... ja sjela pred komp, izvadila sve njihove koncerte, 3 paketića maramica... i uživaj...no
ispočetka sam bila normalna, tu i tamo koji jecaj... ali s početkom pjesme Given to fly... lom al doslovni pa je usljedila još "bolja" stvar- Light years, Nothingman,Lasst Kiss, It's Ok... itd...
užas još uvijek sam u šoku da sam ja fakat propustila i ovaj koncert...:(headbang
ali sve je za 5... ja sam sada dobro, shvatila sam da mi nije suđeno da Vedera vidim uživo... i tak...
savijet svima... ako ti se pruži prilika za nešto ne propuštaj to ni za živu glavu... jednom se živi, jedna stvar se ne ponavlja više puta... tako da...spali knjige,puknucu bježi od doma, pljačkaj banke, tuci murjake... sve samo da bi napravili ono što volimo :)
ljubim Pearl Jam kiss

wave

- 20:26 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

06/2007 (2)
05/2007 (2)

< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

opis nije važan



Website Traffic Counter
Pay Day Loan

and now i rub my eyes, for he has returned
seems my preconceptions are what should have been burned
for he still smiles...
and he's still strong

he seems distracted and i know just what is gonna happen next
before his first step
he's off again


....................................
Oh, where oh where can my baby be?
The Lord took her away from me
She's gone to heaven, so I got to be good
So I can see my baby when I leave this world.


.....................................
With heavy breath
awakens regrets
backpages and days alone the could've been spent
together but we were miles apart
every inch between becomes light years now
.....................................
PEARL JAM:::
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket