nada umire posljednja!

28.05.2005., subota

sreca nije vjecna

sjecam se ko mala sam bila non stop nasmijana,ni najveci problem me nije mogao naljutiti i izbrisati osmjeh s lica.no sada cim sam starija rijede se smijem non stop razmisljam o problemima,a i o ovom usranom svijetu.na moru danas sam ponovo brijala s njim i objasnio mi je zasto se naljtio na mene,jer sam mu poklopila slusalicu,a ja sam se naljutila na njega pa sam mu zato i poklopila.osmijeh mi je danas ponovo na licu iako me ocito moze nasmijati samo osoba slicna meni.nesmijem se na glupe fore jer su jednostavno...jadne.vicevi?ma molim te.nisam vise sretna,prije su me i najmanje stvari usrecivale,a sada me ni auto nebi usrecio.znam sta bi me usrecilo,jedna osoba do koje mi je stalo i da je njoj stalo do mene,da mi je istovremeno najfrend i decko,da se mozemo skupa smijati,ali i plakati!zar puno trazim?svaka cura trazi savrsenstvo,ali ja ne samo neke osobine koje su mi vazne.zato sam s puno njih bila,ali niti jedan nije bio pravi za mene.nisam izbirljiva osoba,samo ocu nekog kojemu je stalo do mene,a danas je to uzasno tesko nac.svi traze sisate plavuse i savrsene cure,a ja sam jednostavno cura iz susjedstva.nikad mi nije problem bio nac decka ali znam da svi iskoristavaju i odbace te.tulum je,pa normalno je da ces brijat s nekim,ali to ne znaci da si laka cura.ocu rec kada je cura bila s 10,20 ili 30 deckiju onda je odmah drolja,a kada su decki bili s puno cura s face.to je tako seksisticki,odvratno.i cure se mogu zabavljati kao i decki.evo recimo danas prolazi cura u ferariju i moj frend kaze:"to nije zenski auto,odmah ce ga sjebat,vi ste lose vozacice".m,a jebi se ti i tvoja sranja,ravnopravne smo s deckima i to je tako .vratit cu se sreci...koliko ljudi gladuju i koliko je njih bolesno,znam moram biti sretna s tim sto imam ali ipak nisam jednostavno razmisljam kako je njima i odmah mi je gore.a ljudi koji sve imaju uvijek traze jos,nekuzim kako mogu biti tako okruti i bezosjecajni sta nikada nerazmisljaju kako je drugima?kada ljudi bace krisku kruha mi dode zao jer neki nemaju ni koricu a sto pak krisku.nadam se da ce u svijetu nestati gladi i vladati ce sreca,bar nek oni budu sretni kad ja ne mogu...
- 21:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

nada umire posljednja

nada umire posljednja

Linkovi