nada umire posljednja!

26.05.2005., četvrtak

muskarci su svinje

bila sam na moru.ja i ..... smo ponovo brijali,a i radio mi je prstenjavu,zapravo nista neobicno.samo sam se zajebala kad sam rekla da cu mu dat u subotu,nema seme da mu dam,pa nedajem ja svakomu ko naide.bio mi je bas nekako sexy bas sam ga htijela rrrrrrrrr
pricala sam s bojanom i tip je zapravo bas ok,zapravo za svoje godine ful zreo i iskusan.g...... i ovi me zajebavaju oko mojih s... kazu da serem da imam 4 al zapravo je istina valjda ja najbolje znam koliki grudnjak nosim.muci me mali milijun pitanja od deckiju pa do skole.neznam koji mi je pa bar ja nikada nisam razmisljala o problemima,mozda sam konacno sazrila.neznam sta da kazem osim SVi DECKI SU SVINJE!samo iskoristavaju i onda te odjebu,a mozda samo ja neznam birati.ja nikada nebi mogla biti decko,gade mi se,postat cu lezba hahaaha
ma bez obzira sta sam prekinula s 8mjesecnom ljubavi,brzo sam se snasla,pa sta on misli da je jedini koji me zanima.puno njih zele biti samnom,pa mi je bio samo broj.ok istina da mi je dosta znacio ali ko ga jebe.[I]nezasluzuje me onaj tko me nepostuje!i zato kazem jos jednom svi su muskarci svinje i svi su jednaki!!!
- 21:54 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

nada umire posljednja

nada umire posljednja

Linkovi