www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws

četvrtak, 25.05.2006.

eeeeee...

evi i ja da pišem novi post...
danas sam imala povijest....čisti horor kad vam kažem....neš sam ne početku sata morala stavit kartu i ja onak "bahato" ju sam objesim na zid i pustim ju da se ispravi sama kak god zna....i onda kak sam ju ja tak "bacila" profa se kao zderala jel ja znam kolko ta karta košta, i zakaj se tak bahato smijem.... poslje pod satom mi je bilo dosadno pa sam išla neš radit po mubaču i pokazivala sam nekaj matiji i pita me ženska kao kaj to vi radite ispod kllupe?? i cijeli razred prasnuo ui smijeh...znate već...asocijacije...zatim mi je ženska išla uzet mob i ja se opet počela smijat.smijeh...kaj ćete...takva sam...nonstop se smijem....na kraju sata došla sam ženskoj da mi vrati mob. i vratila mi ga je...al ja sam još dobila i zapis, neku trojku iz mog "znanja" i dalje nisam vidla jer sam se opet počela smijat....valjda sam još dobila i kulju...glupača....mrzi me.... evo to bi bilo sve za sad....
thumbup

PUSSA....wave:

- 18:19 -

Komentari (26) - Isprintaj - #

    myspace layout

    myspace layout

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Trudit ću se da bude zanimljivo...valjda hoće...dokle god pišem gluposti...




i ti si tu...
src="http://www.fastusersonline.com/counter_6_2_6_pepsypetra.blog.hr.jpg" title="Powered by Fast Users Online" border="0">

Image Hosted by ImageShack.us
PPlayful
EExcellent
TTame
RRelaxing
AAmorous

Name / Username:

Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com Free Hit Counter
Free Hit Counter Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

something about meee...

Ime.petra(frendice me zovu pepsy)
Prezime:********
naj frendica:Esty&Iva&Iris
naj frendovi: Bahun,Zelje...
boja:maslinasto zelena....
Stil:oblačim se kak hoću...kaj ja znam...valjda neki hippy...
Slušam:Black Eyed Peas, Lindsay Lohan,Avril,Green Day......
špreham njemački
igram rukomet
po horoskopu sam rak
volim dečke sa dužom kosom...
a zaljubljena sam u .....XXX to vam neću reć....bar ne još!

cool blogovi..na koje JA često klikam...probajte i vi

Image Hosted by ImageShack.us

My best friend-Iris
Marija> petra&tena
Anita
petrin drugi blog...samo njen...novi...
Žabica