www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws

utorak, 04.04.2006.

Ma kakav naslov..

i tako,,...jučer navečer sam nekaj povraćala ali sam danas svejedno išla u školu jer me mama nagovorila...al mi je napisala ispričnicu da mogu ić doma ak mi je loše...i mene je malo "bolio trbuh" i ošla ja doma..he,he...malo sam učila matku jer sutra pišem test...joj da...moram štrebat i svoj njemački... nemam pojma zakaj sam se uopće upisala kad znam reć samo: Ich bin Petra...a valjda ću naučit...toplo se nadam...a tak se nekak bezveze osjećam kad sam već...2-3 dana bolesna...fakat je to jadno...inače nikad niš ne pišem kaj mi se događa u školi...pa valjda je i vrijeme da počnem...danas ujutro nismo imali prvi sat..i došla ja tako malo ranije u school,a bilo mi je i zima...pitala sam ovog debila od Stjepka da me pusti u unutra a on me nije pustio...vidjet će on kad ja budem bila na porti...hi,hi...i tako ja neznam di da odem i onda se sjetim...otišla sam u Rupu(tako zovemo jedno mjesto iza škole)i tamo je bilo tako ljepo! nije mi bilo više zima, sunce, ptičice, ja i moja nova pernica(ha,ha)...super...skoro sam zaboravila otić na sat-...imali smo zemljopis...shit...ja i Iris smo redari...Iris nema(valjda je zaspala)a upravo je zvonilo...netko treba obrisat ploču a ja ću donjet kartu...trebamo 3 karte(naš profesor je munjen tek tolko da se zna)a ja donesem sve krivo...al niš strašno...prof. je bio valjda dobre volje...onda je došla i ova Iris...obrisala je ploču i svi sretni i zadovoljni...IRIS ZAKAJ UVJEK KASNIŠ?!?!.. a buduće da nemam kaj pametno za pisat...čujemo se =)...ki$$

- 12:53 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

    myspace layout

    myspace layout

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Trudit ću se da bude zanimljivo...valjda hoće...dokle god pišem gluposti...




i ti si tu...
src="http://www.fastusersonline.com/counter_6_2_6_pepsypetra.blog.hr.jpg" title="Powered by Fast Users Online" border="0">

Image Hosted by ImageShack.us
PPlayful
EExcellent
TTame
RRelaxing
AAmorous

Name / Username:

Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com Free Hit Counter
Free Hit Counter Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

something about meee...

Ime.petra(frendice me zovu pepsy)
Prezime:********
naj frendica:Esty&Iva&Iris
naj frendovi: Bahun,Zelje...
boja:maslinasto zelena....
Stil:oblačim se kak hoću...kaj ja znam...valjda neki hippy...
Slušam:Black Eyed Peas, Lindsay Lohan,Avril,Green Day......
špreham njemački
igram rukomet
po horoskopu sam rak
volim dečke sa dužom kosom...
a zaljubljena sam u .....XXX to vam neću reć....bar ne još!

cool blogovi..na koje JA često klikam...probajte i vi

Image Hosted by ImageShack.us

My best friend-Iris
Marija> petra&tena
Anita
petrin drugi blog...samo njen...novi...
Žabica