< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

gluposti......
my e-mail:
peppersfreak1@net.hr
my MSN:
peppersfreak@vlatka.com

Counters
Get a Counters


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
crnac(gega)
benjo!
srušeni diktator
andrica

službena stranica peppersačovek čije ime nebum spominjala al blog je odličan
blog RHCP fan cluba
franky


Free Web Site Counters
Get a Free Web Site Counters

petak, 28.07.2006.

nisam već duuugo ništ napisala,razlog tomu je naravno more a i nedostatak inspiracije. moj sused kojeg sam zaboravila staviti na blog već me par dana davi pa evo neke o njemu:
tomica- zgodan,dobar nogometaš,simpatičan.......ajd to je njegova priča a sad za ozbiljno,simpa je, ima jako dobar mob i ljepg pesa(zlatni retriver-aron),svira gitaru u grupi wanted,il kak se već zove,morete videti njegovu sliku na wanted.blog.hr, to je stranica koju inače vodi pero,al ima neke i o tomeku,pa pogledajte
i da sad bum neki dan objavila slike ak bu mi se dalo,al bum ionak morala,jer me svi daviju da ih stavim. ajd držite se!!uskoro bum morala napisat novi post jer bu zuba došla kod mene spat pa bumo neke napisale,pusa,bok!!!!

- 13:15 - Komentari (31) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>