< kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

sve o meni :)

nutU ovom blogu cu pisat o sebi,o svojim prijateljima.....o mom ludom zivotu....o glazbi....o filmovima....o svemuzujonut
_______

Ja sam Petra...
Idem u Ekonomsko-birotehničku školu smjer Upravni referent bang sad uskoro 2.srednje lol :).Također iden u glazbenu školu Josipa Hatzea u Splitu smjer solo pjevanje zujo

SLUSAM:sve i svašta...
Naj serija:tree hill :)
NAJ FILM:prljavi ples,titanic..
volim:sve što mladi vole:lude provode,momke..hehe


Naj prijateljice koje ovim putem sve pozdravljamm :ozana,marija,antonia,rosana,ivona, nevena,luce, mila,petra... kiss
naj prijatelji:vetma,petak,duje,ivan,dino...smokin

evo malo sličica kisscerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

[IMG]http://img352.imageshack.us/img352/1646/0208071500vg9.jpg[/IMG]
Shot at 2007-08-06

Linkovi

Dnevnik.hr
Blog.hr

utorak, 21.08.2007.

evo i mennneee napokon....udostojila se napisat post......hehe..taman san se vratila iz stobreča...bilo je preludoooo.....kiss mari mojoj...a koliko samo macana.hehehe...sad san još doma onda iden na korčulu....onda napokon domaa..i počinje školica..blabla..u ovom postu ću samo pozdravit jednog prijatelja coolkoji je samo tako sritan ..drago mi je samo tako zbog njega...na kraju prika uvidiš da se sve loše dobrim vraća..ti to najbolje znaš....eto pozdravljan i svoju priju marijicu koja je ludo zaljubljena..ma pozdravljan sve i moju ozzzzziiiiii thumbup sve sve......eto ljudi čeka me sad vježbanje klavira...headbanghehehhe....poooozzzzz zujocool



| komentari (23) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.