Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


hOčEŠ*nEčEš by:plushrOOms :))

Opis bloga

iwa
ana banana
Mate zakon
Bobićkin i ljubicin dramaaa
8.b gružani


o meni:


ime: Petra
Prezime:zaboravila sam lol
Nadimak:uhh.. npr. dička,banana,buby,dičkolina, pepe, i jos punoo njih
Godina:13 (trebalo je i to doživjet)xd
Škola:OŠ Ivana Gundulića thumbupthumbup
Razred_7.b
Prijateljice: uu ima njih puno ....kiss
Prijatelji:i njih isto.kiss
Volim:
*sebe*
*obitelj*
*mog psa donia*
*prijatelje*
*more*
*komp*
*7.b*
*rukomet*
*mp3*
*TV*
*zabavu*
*moje i druge provale hehe*
*msn*
*skijanje*
*sport*
*jednog malog*rofl
*lozicu*
*gruz*
*moj blog*
*mob*
*moje ludosti*
*moju pamet*zubo

NE volim:

*školu*
*neke profesore*
*učenje*
*dosađivanje*
*laganje*

i to je to


PROVALE:

( meni najdraža tema)

Profa iz pov.: koji je nadimak Mehmeda?

Jaa: Mehooo (trebalo reć Osvajač) zubo:rofl


profa iz zem: Denise , nabroji nam kontinente!

Dena: uf...Njemačka, Sjeverna rusija,azija....headbangnoyesrofl



profa iz bio.:ajme sad mi je stverno otpao obraz na pod!!!

jaa : pa podignitee ga profesoriceee...yessretanthumbup



jopa:(šapče mi)...e dička vidi perakuši košulju..

(bila je otkopčana pa je jopa buljio u njen korpić)

profa.:JOSIPE ŠTA TO GLEDAŠ!!! umjesto da mi kažeš da

mi se košulja otkopčala ti se tu smiješ...sram te bilooo

(auuu moj jopa kako ti ga je spustila)smijehzujodeadzubobelj



na satu prirode: govori marketica marini:

marina previše pričaš idi tamo u prvu klupu odmah!!!

Marina: profesorice...ja sam alergička na svijetlo i počne kihat
i još doda :i klaustrofobična sam a ovdje mi je zid bližee....mahlud


ae kad ih se još sjetim pa cu ih stavit....ccc....=P


Ovo je Đuro:










Scary Maze Game

Play more games at Fugly.com










stavit cu ih sutra josss........

anketica:


Tko vam je od ovih the best!!!
Sara
Bobic
DICKA
Pralas
Jopa
Ana
nasa koka MMarina
Bozena
Ive
Ana 2
pollcode.com free polls



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ABECEDA:

a-Anći-chikitakiss
b-boženka,6.b,Bobićka,Šišina buba..HOT BANANA
c-chikita-moja nova rijeć....
Č-ČOKOLADAAA..
d-DIČKA,da ...
e-emil ljuca ma legenda
f-fotka,Florian hehe...
g-gugy.....
h-Hrvatska,HR-enovka..
i-Ivana,i ,...
j-Jopa,jabuka..
k-komp,kino...
l-lee...
m-Marina,Martina,mrkva,marketiva(grrrrrrrr)
n-Nikaaa,nutela..
o-olaaaaa,omg...ofc
p-perakuša,pizza,PETRA....
r-raska...roda
s-neam pojma..
š-škola,Šiša
t-TV..
u-Uskrs..
v-Volim...
z-zakon,ZzZima..
ž-žnj,




moj msn:petra007@example.com

slike:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


(jaaa)



Image Hosted by ImageShack.us


(miss bobiccc)




Free Image Hosting at www.ImageShack.us


(Martina,Lee, i jaa)



Image Hosted by ImageShack.us


jopa legenda


Image Hosted by ImageShack.us


marinica nasa kokica








Image Hosted by ImageShack.us


sara mala evo i tvoje dugoiščekivane slike

ajme neda mi se vise stavljat.........







GRUŽ







POSTOJI JEDAN MALI GRADIC,
O NJEMU JE PRICAO JEDAN MLADIC.
IME MU JE GRUŽ,
PONOSIMO SE NJIME, JER
JE ON DIO NAS I NAŠE DOMOVINE.
AKO IKAD DODES U TAJ KRAJ
SJETI SE DA JE TO MALI RAJ,
JER VAZDA SE PIJE I PUSI
AL NIKAD TE NE BOLI U DUSI.
EVO PROSLA GODINA 95.
GRUŽ JE I DALJE DIO NASEG SVIJETA.
GRUSKA EKIPA TOLIKO JE ZNALA
DA JE POSTALA SLAVI PETRA PANA.
JA SE NADAM DA ĆE TAKO BITI
JER GRUŽANI SMO BILI
I UVIJEK ICEMO BITI!!!!!!!





Do never forget
to smile =)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



NEŠTO ŠTO NISTE MOŽDA ZNALI:


Nemoguce je kihnuti otvorenih ociju.

Desnjaci u prosijeku zive 9 godina duze nego ljevaci.lud

Slonovi su jedine zivotinje koje ne mogu skakati (srecom).



Svaki kralj u kartama predstavlja jednog velikog kralja iz povjesti:

Pik: Kralj David. Tref: Aleksandar Veliki. Herc: Karlo Veliki. Karo: Julije Cezar.




Free Image Hosting at www.ImageShack.us







VICEVI



Koja je razlika izmađu lopova i nogometaša?


- Lopov kaže: "Daj pare, ili pucam!", a nogometaš: "Daj pare, ili ne pucam!"


Stoji ženska u autu na semaforu i kraj nje staje Mujo sa svojim autom. Gledaju se oni međusobno te Mujo počne otvarat prozor. Cura sva sretna počne otvarat prozor misleći da će joj Mujo nešto reći... a Mujo će:
- "Šta je, šta si i ti prdnula?"

Image Hosted by ImageShack.us



- Koja je plavuša najlukavija?
- Ona koja je pojela najviše luka.




Dopisuju se dvije plavuše sms porukama. Pita jedna plavuša drugu:
- "Hoćemo ići na kavu?"
Dobija odgovor:
- "Nemam novaca na računu da ti odgovorim."

Kako se kazu tanga gacice na slovenskom?
- Konopce na supce...

Kako se kazu tanga gacice na makedonskom?
- Špagenka na prdenka...



thumbupthumbup







Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

srijeda, 10.09.2008.

...I'm sorry i can't be perfect...

ey..pa evo dička se sjetila malo i napisat postzubo
evo škola je počela ...(ak neko nije znao sad zna)...
pa ugl...neda mi se puno pisat...
pa evo :
-dička bila na kobašu
-dička-upala u more u robi jer je bila smotana
-dička uhvatila veliku ribuu koju je radička popapala
-dička se vratila s kobaša i počela pripremat za školu
-dička napokon krenula u školu
-dička išla na anin ročkas
-dički bilo lijepo
-dička dobila 5 i 4 iz eng
-dička se ošišala
-dičkina zurka je drama
-i dička vas na kraju punoo pozdravlja
-dička šalje punooo pusaa
-dički je dosadilo više pisat i pošla je ća
...................................................................................
thumbupkissbeljzubo



| kOmEnTs. (73) | pRiNt. | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Free Music
Free Music
Free Music