< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design by: Free

tu sve počinje.......

Bok,na ovome blogu biti će svega i svaćega...
sretantuzannocrybeljzubo
coolroflkissrolleyeswinkyes
eeknonobangburninmaddeadgreedy
headbangmadmouthwashnaughtynutparty
smokinthumbupwavecerekblablazijev
zalivensmijehpuknucunjamifinonamcor
mahludhrvatskazujopjevalaze
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




PPlayful
EExcellent
TTame
RRelaxing
AAmorous

Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

petak, 07.03.2008.

DAN U ŠKOLI

Prije svega bi se htjela zahvalit svima koji su mi komalithumbup...još nikad do sad nisam imala toliko komentara...a sad ču vam malo pričato današnjem danu u školi...danas su kod mene prije škole,oko 10h došle Barbara,Marina i Matea...zajebavale smo se ...one su mi razbacale cjeli ormar da vide šta bi mogle obuč u školu...na kraju je samo Matea obukla moju robu....traperice i vestu...oko 13h smo otišle do Barbare...ja i Marina smo obukle njezine majicesretan...i kad je kazaljka sata došla do 13;40 krenule smo u školu....u koju nam se naravno nije dalo ićnomad...čim smo ušle dvije glupače iz našeg razreda su odma skužile da samo se razmjenile za robu...nisu nas ni pozdravile...samo su buljile u nas i šaptale si nešto...vjerojatno su nas ogovarale...pošto su si one umislile da su omiljene među dečkima odma su ih nagovorile da nas cjeli dan provocirajulud...na kraju je to ispala kao neka šala,al mi se s njih dvije više ne družimo...nonoeto to vam je moj današnji dan-užasno je glup,al šta češ.........veliki pozdrav svima koji su mi komali....komajte mi i dalje...i velika pusicawavemahsretanwink


- 21:52 - Komentari (201) - Isprintaj - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.