< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design by: Free

tu sve počinje.......

Bok,na ovome blogu biti će svega i svaćega...
sretantuzannocrybeljzubo
coolroflkissrolleyeswinkyes
eeknonobangburninmaddeadgreedy
headbangmadmouthwashnaughtynutparty
smokinthumbupwavecerekblablazijev
zalivensmijehpuknucunjamifinonamcor
mahludhrvatskazujopjevalaze
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




PPlayful
EExcellent
TTame
RRelaxing
AAmorous

Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

subota, 23.02.2008.

AVRIL ILI RIHANNA

KO VAM JE BOLJI OD OVE DVIJE ROCK PJEVAČICE
TO MI NAPIŠITE U KOMENTARE
SLIKA NJIH DVIJE

Jučer sam se tak dobro provela...bila sam vani sa Ivonom,Mateom,Davorom i Samirom...bilo mi je super...nuču reč di sam bila al bilo je predobro
I uskoro je Samiru rođendan pa ču vam napisat kratak post kak mi je bilo
KOMAJTE MI BY wavemah

- 14:29 - Komentari (186) - Isprintaj - #


subota, 02.02.2008.

EVO MENE DO MOG NAPUSTENOG BLOGA

Issss....nemrem vjerovat da sam napokon na kompusretanu kazni sam pa nis nesmijem....neam ni mob jer ma ga je tata uzeo...:tuzan...iskljucio mi je internet...i tak...

KAZALISTE
U cetvrtak smo bili u kazalistu-bili su svi sedmi razredi i jedan osmi....bili smo u kazalistu tresnjevka...gledali smo predstavu kazaliste u kazalistu....al to zapravo i nije bila predstava kak su rekli ucitelji nogo razgledavanje kazalista....no...isuse ni neznate kak je bilo dosadno...prvo smo slusali predavanje o kazalistu,a onda je taj covjek koji tamo radi pozivao red po red da idemo razgledavat sve te prostorije i stvari koje su potrebne glumcimanonoheadbang...imali smo srece sta se zena iz hrv razbolila i nije nas to pitalathumbupal nismo imali srece sta je raska isla s nama....razlog je to sta su decki palili sibice u busu kad smo se vracali iz kazalista pa se raska tolko naljutila da je rekla vozacu da zaustavi sutobus i sisla stanicu prijenosvi smo mislili da ce nas pitat sljedeci sat,ali nije nas pitala zato sta je zvala mame od tih koji su radili probleme pa smo mi koji smo bili mirniji dobro prosli....i to bi bilo tomahwavecerekwinkzujosretan

- 20:32 - Komentari (115) - Isprintaj - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.