u oblaku dima...

ponedjeljak, 06.08.2007.

One of these days

523 tisuće osjecaja unutar 5 minuta... Pa gdje toga ima... K'o da sam riba i k'o da imam pamćenje od 3 sekunde pa počinje sve ispočetka... Happy, angry, happy, die world, die!!!! ....
Puna sam emocija i to sve, ali nemam snage to sve pisati...
Ne mogu spavati, a već je 1 sat iza ponoći... Idem uzeti tabletu za spavanje, ovo više nije normalno, 3 noći za redom ne spavam... Jel ja imam takvih problema kojih ni sama nisam svjesna, pa da mi ne daju mira po noći, da ni sama ne mogu isključit mozak koji mi radi 100 na sat?? Onak, dođe mi da se zaletim u zid da se onesvijestim, samo da mogu zaspati...headbang
Da sam barem vukodlak, da imam neku korist od toga, pa da po noći poharam pola grada, a onim najhrabrijima utjeram strah u kosti... i potamanim sve one pedofile.. Ha ha ha burninmad
Ma dosta mi je svega!
J...ni PMS!!!!!!
puknucu
- 00:45 - KojE SloVo (3) - PrInT - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.