u oblaku dima...

ponedjeljak, 30.07.2007.

Dakle...

Hm... burna noć. Opet je strast prevladala... Vrhunac- seksito in auto. I kako se sada osjećam? Nakon toga? Nemam pojma... Tupo?bang Definitivno. Što je to sve značilo, ja stvarno ne znam reći. Koliko je tu bilo osjećaja, još manje. S moje strane, bilo je osjećaja, oooo da! A s njegove, nemam pojma...
Više me ne ubija to pitanje, postajem ono što sam mislila da nikada neću postati-osoba koja uspijeva kontrolirati svoje osjećaje. Obećala sam sama sebi da više neću dopustiti da me itko povrijedi. burninmad Jesam li frigidna? Ne, nisam!! Ja samo želim biti oprezna, i prepoznati pravi trenutak kada će moje srce biti ponovo predano onome koji ga zaslužuje... Tko zna, možda ga upravo on osvaja, ali slabo o tome progovara..
Hm, vidjet ćemo oboje kuda ovo sve vodi... smokin
- 23:19 - KojE SloVo (0) - PrInT - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.