nedjelja, 11.05.2008.

To sam samo ja, jedna i jedina Vanya

MoraTe priznat da Gabi iMa praVo... yesA vidiM koLiKo nas ČitaTe... tuzan
Moja pedaGoGica DeaNa je na boLoVanJu i sAd je NeKa zaMjenA (sMotaNa zaMjeNa). crycrycrycrycry
U 4 TjedNa mi je doGovoriLa saMo jedaN iSpiT, koJi jE teK u oVaJ uToraK!!! PoLudiT ću aKo Mi se ne Vrati MoJa DeaNa usKoRo!!!!!!! DajTe pliZZZZZZZZZZZZZ koMaTe, sVe tRi se saD trUdiMo da proĐeMo GodiNu pa vaM NE ostavLjaMo koMoVe, al prEKo lita saM ja staLNo na inTernEtu... Otac Mi nešto radi u DuBrovniKu, pa Me ne Može voZIt na iSpiT u utorak, pA će Me voZit AniNa mama AniCa ili MaMa 2, kako je ja ZoVeM...kiss
I molim vas komajte... Ja bi raDILa i bloG s MojoM naj prijoM AnoM, al je nJoJ sAd maTurA, i upiS na faKs i ta sRanJa... NIJe ni njOj LaKo... NaŠi proFesoRi su MaLo ludludludmalo viŠeludludlud
VoliM vaS aL voljet ću VaS više AkO koMate!


19:14 | Komentari (32) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.