< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Siječanj 2008 (4)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

hmm..biseri,nesuglasice, naši preeeedragi frendići, ljubav, ...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Nešto o nama...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

polly...
IME: Poliana (moje cijenjeno i rijetko ime )
A ZOVU ME I... : poli, polka, polianče, polkica, pojo, pol, CLEMENTINA, bubu =) LoL
ROĐENA: 14.4.1989. u Puli
ŽIVIM U: mojem malom novigradu u istri
ŠKOLA: SŠ mate balote, poreč
HOBBY: košarka!!!, beach volley, šetnja, rolanje, pjevanje :)
FRENDIĆI: pet,markići T i J, tami(moje kumče), moka, markec, stef, ivana, šiki, i još puuuno...
LJUBAV: (ne)sretno slobodna.... he he =)
ŽIVOTNE VRIJEDNOSTI: prijateljstvo, darovi, ljubav (stvari koje jako cijenim)
MUDROSTI:kad ne znaš kako dalje,znakovi će ti pokazati kojim putem da kreneš. znakovi su posvuda....
VRLINE: vedra, simplastična,
MANE: promjenjiva, tvrdoglava, nepromišljena
NE VOLIM: zavidne ljude,i one koji se muče tuđim životima,oni koji se bave ogovaranjem...trač babe, i sl
MSN: poli4msn@hotmail.com

Free Image Hosting at www.ImageShack.uspepe...
IME: Petra
NADIMCI: pepe:), pet, petruška, pero, petrus....
ROĐENA: 20.10.1989 u puli
ŽIVIM: u okolici poreča....
ŠKOLA: gornja, smjer:kom...
FRIENDS: paa..ima ih puno, ali nebi htjela nabrajati jer mi se iskreno neda...a i da nebi bilo..khm khm..ali ih sve POZ.:)
LJUBAV: sretna... :)))
VOLIM: KOMP...heh...svoju seku, macu(moje mačke), svoje frendove,maaamu, taaaatuu...heh...lolček...nešto najbitnije...iskrenost...
STVARNO NE VOLIM: dvoličnost i višeličje općenito, laži, umišljene ljude, matematiku, POLITIKU..heh:).prevare..policiju u službi:)....
VIŠE O MENI: pa neznam što bih više rekla, o manama i vrlinama ne bi htjela pričat, jer...ne bi...heh...oni koji me znaju, tj moji pravi prijatelji znaju kakva sam, a ostali koji me ne poznaju a o meni pričaju okolo njih neću spominjati... čisto me više boli k... nisu vrijedni da ih spominjem...heh...;)
MSN: petracuic@hotmail.com


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
put za Salzburg


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
izlazak za 10


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
pepe i pojo

Biseriiiiiiiiiiiii

**Moj je rođak kupio polovnog konja.. (marko j)
**e,i znaš onaj mali pakinezer,on ga je ugrizao!! (marko j)
**(marko t pjeva freestyler) : Šaka,lakat,nos!!
**thinky winky, dypsiii, travaaa, dop... teletubbiesi.... (marko t)
**Psihički mi se sere!!(marko t)LoLzujo
**Sve ti je sranje osim pišanja.?bang..(žule...)
**Što se vi sad serete?? (mislila je profa iz eng "selite")
** Pustite jednu rečenicu praznu. (valjda red,profa...)
**Prestanite pričati jer vas ne čujem!!! (opet ista priča..profa...)
** ja i petrica,biserke, napisale u bilj iz hrv : Otac GORILA (umjesto Goriot)...
** Mislim, ona misica je... kao da je živjela u solariju, ko dvopek! (profa, uvijek ista, zna se)
**Ne mogu se više derati,ja želim doćekati penziju sa svojim glasnicama!! (razrednik nam dragi..)
**Pišite u zagradu...... Čupaj to iz ušiju!!!! (he he,razrednik u borbi protiv mp3 ja)


OSTALE MUDROSTI
+++Pametan si ako povjeruješ samo u polovicu onoga sto čuješ.
Genijalan si ako pogodiš u koju polovicu ...
+++Dijeliti restoran ili lokal na pušačku i nepušačku sekciju je kao da podijelite bazen na dvije polovice
- u jednoj smijes pišati, u drugoj ne.
+++Bolje proliti malo s Parkinsonom,
nego zaboraviti popiti s Alzheimerom


RIJEČNIK STRANIH RIJEČI (the best of) =)
--aerobik - bik koji leti
--Bremen - Srbin
--gorila - Los Angeles u plamenu
--herpes - gospodin pas
--katran - mačka u bijegu
--nemati - otac
--obala - la i la
--petak - ak ak ak ak ak
--poniženi - darovati supruzi malog konja
--Somalija - tisuću lisica
--ustanova - plastična operacija usana
--aloja - kreten koji sam sebe zove na telefon
--fukara - seksualno ugrožena papiga
--licemjeri - estetski kirurzi




nedjelja, 23.03.2008.

i btw..

sretan mi uskrs...



~20:41~ komentari (0) print #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.