Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Život je lijep kada se živjeti zna,zato uzmi sve što se uzeti da,
jer sreća je kratka,a živimo zbog nje,
netraži previše i dobit ćeš sve.......thumbup
...eto ljudi moji to vam je moj životni moto,
ode će te moci citati sve moje zgode, nezgode...rolleyes
moj msn je pepe-hip-hop@hotmail.com

Linkovi

pepecool
sixybang

bilicool
smiljevcanke
đanaburninmad
antonianut
ana i ivakiss
marijanchidead
moja kete..............yes
anita.....dead

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

NešTO o MEni..........

cerekBog ja sam Petra!thumbup
Idem u 2.c.grafičke šk.
Rođena sam 14.01.
Kao što ste i samo primjetili obožavam hip-hop,
ne samo muziku već i ples.Neko vrime am ga i trenirala,
mislim da ću sad opet poćeti.
Izlazim u cajmana party(tamo me možete naći svaki dan).
...uglavnom nisam jedna od onih kojima je hobi ogovaranje,
postati što popularniji...iskrena sam i otvorena osoba,
koja ne sudi ljudima po izgledu itd.
Najprije se skompam sa osobama slićnima meni,
pošto sam iskr!ena prema svima isto tako volim i da su
drugi iskreni prema meni.,zatim i s drugima.
Nevolim dvolične,UMIŠLJENE,pokvarene i škrte ljude,lud
mačke,kratke veze,...puknucu
Bojim se SVIH životinja...zaliven
Volim pričati,zabavljati se,upoznavati nove ljude,
putovati...
Sve ovo bilo je za vas koji me nezate,a ako me želite
malo bolje upoznati znate di me možete naći! smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

EkIpA dOlČeViTe· pepeblabla
· nellaparty
· anacool
· sixythumbup
· antonelacerek
· marijanathumbup
· pepesmokin



NaJ fReNdIcA
Andrea:dead
moja najbolja,najdraža i najluđa frendica.
volim je kao sestru,...
morate se upoznati s njom,nećete požaliti!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Mirna i Josipa:mouthwashrolleyes
s njima sam najviše liti.
družimo se već 2 god.i nijedno
lito neznamo za dosadu.kiss

eKiPa Za 5thumbup
· pericarofl
· frankonut
· čubrićcool
· šimesmokin
· stipenjami
· dinobang
· paradalud
· vicezijev
· pavin naughty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
cerekcerekkisssretan

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
paško & nina

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
modric & antoniacerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
JOSO,PONCO & JA

PISME:Connect Nebo

Op, op, op, op, yeah, 'ajmo

Ref. 2x
I dok nebo divno je
meni sivo bice i bilo je
osjecaj ko pad sa visine je
al' glavno da se rimuje
jeb'o bager, imam sve
rijeci koje ruse zidove

Slusaj, zivot je prekratak za ic' unatrag,
ja sam otis'o malo
i naucio sam taj podatak
svi ostave nesto, meni treba i ostatak
ali vratit cu se kad tad

Im'o neke stvari, sjeb'o sve
kak' se kaze, ali bar sam udeblj'o se
znas, uglavnom, sve u svemu
da na greskama se uci
al' ne na svojim, vec na tudjim

Ili budes prao sudje
kad te sjebe pravosudje
ili budes posten
ali takvog nisam vid'o duze

Zato, druze, zbog tebe i problema
ne pecaj u rijeci koje nema, jesi cuo

Ref. 2x

Volim pjevat', al' u studiju
neki vole pjevat' kad svrate i na muriju
zato bolje suti ako brijes nesto sljakat'
da te ne bi sjeb'o neki papak

Tako je i meni jedan slozio sranje
sad zao mi je staraca i zbog toga srame
jer su vjerovali, covjece, sve bi dali da
nisam narko, a ja ovako lijepo

Zavrsim tranu kod Naletilica i ekipe
a sad me moze vadit' samo Papa i Stipe
sreca mi okrenula ledja, ispadam iz igre
ti sad drzis se za malu, ja za kite

Slusaj, mislio sam sranja cu
samo na telki gledat'
nemoguce postalo je moguce
i mo's se jebat'
lijep dan, a na vrata mi banula, ko
buraz, cijela Hainzlova

Ref. 2x

I dok gledam u dvoriste
kisa pada, a pod nogama mi gori sve
brate, bar se nadam
da mi barem kaznu poniste
al' to je nemoguce
jos mi vise produze na zalbu
sto sam pred'o jucer

To je strasno, kad budem izas'o
to ne zna ni dragi Bog, i on me tu nas'o
i tad sam ovdje zapeo, zavrsio kao pjesnik
a vani cu izac' kao dusevni bolesnik

Nekad mi je tesko
al' to rijesim vjezbom
jer ne mozes ak' nema struje
brige gasit' pjesmom

Pomalo je tjesno
budem se navik'o na to
al' mozda brijem
jer to ne moze bas niko

I da imam krila, pa da poletim
ne bi ih ni skriv'o, ne bi mogao odoljeti
ovdje ne bi bio, ne bi trosio si godine
ovdje mi je lose, tu se ni's ne vidi s poniske

Kao prvo, ti mi doma sve pozdravi
a odvjetniku javi
ja se raspadam iznutra
kao bivsa Jugoslavija

Ne mozes izac'
kad je zatvorena kapija
na sudu su nam rekli
da tu ne postoji mafija

Ja ne vjerujem njima
ko nijednom tipu
a sumnjam da im vjeruju
Jelavic i Pripluz

Dok iz druge sobe
samo cujes plac i lavez
ko ranjena zivina
sto je strpana u kavez

Kao riba sto ne pliva
jao, braco mila
ja se osjecam ko ptica
koja ne moze rasirit' krila

Mojih ljudi uvijek cu se sjetit'
mislim, jeb'o nebo
kada ne mogu poletit'

Ref. 2x

Alen Slavica
Dao sam ti dusu


Godine k'o srne
nestaju u bijegu
uspomene sad su
poljupci u snijegu, poljupci u snijegu

Godine i snovi
rijeka koja tece
to je sve sto imam
od tebe i srece, od tebe i srece

Ref. 3x
Dao sam ti dusu
srce sam ti dao
nista vise nemam
al' mi nije zao

srijeda, 07.11.2007.

hIp-hOp

...hIp-hOp...
...što je hio-hop?...
Hip-Hop je kulturni pokret koji je počeo među urbanim
Afroamerikancima,Jamajkancima,Portorikancima,u Bronxu,
Kvartu New Yorka.
Četiri glavna obilježija hip-hop kulture su repanje,Djanje,grafiti
Breakdnce.
...hIp-hOp glazba...
početkom 1990-ih hip-hop dostiže popularnost rocka,a do 2002.ga
prestiže u popularnosti.
...sve je počelo u parkovima...
u parkovima i društvenim centrima DJ-i su svirali okupljenoj mladeži
koja je željela čuti stare funk zvukove.Jedna od prvih izdanih hip-hop
pjesama bila je Rapper's Delight koja je uzela sample popularnost
disco pjesme Good Times grupe Chic.Klinci koji su plesali na te
ritmove počeli su se zvati B-Boys a stil plesa dobiv ime breaking.

...najpoznatiji hip-hoperi...
Eminem,Dr.Dre,Snoop Dogg,Tupac Amaru Shakur,50 Cent,
Busta Rhymes,The Game...
...najpoznatiji hrvatski hio-hoperi...
General Woo,Elementl,Conect,Shorty,Stoka,Nered,
TBF,Edo Majka...partybeljthumbupfinopjevapjeva



| komentari (31) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.