Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ab0uT.

Cura.
Živi svoju 12u godinu.
u Zagrebu. na Ferki.
Zove se Petra. (or Pepa or Pepito:D)
Pomalo u svom svijetu. Sanjarka.
Voli kričave boje.
frendove.
ljeto.
zabavu.
Ne mrzi ništa. Još.
Pozdravlja sve čitatelje.
:D



sMiLes.

°°ZaKoNii mLaDiiH°°
1.poljubac u ruku - prijateljstvo
2.poljubac u obraz - poštovanje
3.poljubac u čelo - čežnja
4.poljubac u rame - pohlepa
5.poljubac u vrat - strast
6.poljubac u usta - ljubav
7.tuče li djevojka mladića - ima ju pravo poljubiti
8.ugasi li djevojka mladiću šibicu - želi biti voljena
9.baci li djevojka mladiću nešto - kazna od 10 pusica
10.prije ljubljenja - zabranjeno pušenje
11.ako se sjedi - djevojka sjedi na koljenu mladića
12.ako se leži - djevojčina glava leži u ruci mladića
13.tapšanje na rastanku-sanjaj me
14.poljubac zatvorenih očiju-iskrena ljubav
15.stisak ruke-želim biti samo s tobom
16.stati na nogu-izjava ljubavi
17.čeprkati po kosi-ne mogu bez tebe
18.nakašljucati se-volim te
19.staviti kažiprst u usta-zagrli me
20.staviti palac u usta - poljubi me
21.igrati se prstenom - sanjala sam te
23.gledati u oči - volim te volim te
24.šaka kao odgovor - da
25.čelo kao odgovor - ne
26.pucketati prstima - danas dobro izgledaš
27.uzme li djevojka nešto mladiću - na raspolaganju
28.grickati usne - ljubomora
29.štipanje - želim ti nešto reći
30.šmrcanje - sastanak u isto vrijeme
31.stati na pete - volim samo tebe
32.tuče li mladić djevojku - želi da bude njegova
33.plaziti jezikom - poljubi me odmah
34.poljubac od 60 pusica - nije dozvoljen
35.lagani poljubac - prijateljstvo
36.prije ljubljenja - gledaj u oči
37.ne smije se iskorištavati - ljubav djevojke
38.djevojku ne pitaj za poljubac - odmah postupaj
39.milovanje tijela djevojke - samo uz dozvolu
40.mladić ima pravo poljubiti - djevojku od 12 godina
41.poljubac jezikom - dozvoljen
42.gleda li mladić djevojku duže od 3 minute - ljubomora
43.puhne li mladić djevojci u lice - želi sex
44.pokloni li djevojka mladiću zakon mladih - ljubav
45.pokloni li mladić djevojci zakon mladih - ljubav
46.tko posjeduje zakon mladih - daje ga drugima



credits

Design: murderscene
Base Code: x


:/..so confused../:

subota, 28.02.2009.

Ljubav je sreća i tuga.
Ljubav je šarolika ko duga.
Ljubav je nježni cvijet.
Ljubav je ptičev prvi let.
Ljubav uzima i daje
u njoj se netko smije, netko kaje.

Ljubav cvijeta i vene,
ali
ljubavi nema između njega i mene.


hy, nadam se da vas ne zamaram svojim ljubavnim temama.. Ali jednostavno želim pisati tako da se na ovom blogu ispušem i na njemu istresem svoje osjećaje.. Tako da, oprostite mi jer mi postovi imaju jednako mašte koliko i moje zadaće iz matiše.. Ugl. ja sam vam zaljubljena.. I previše, u onog tipa iz prošlog posta.. Jooj.. I ja vam naime umjesto da mu priđem, pišem pjesmice.. I nemam hrabrosti.. Preriskantno je. ali...

// zaljubiti se je riskantno
// dati povjerenje je riskantno
// našaliti se je riskantno
// otvoriti se je riskantno
// željeti je riskantno
// sanjariti je riskantno
// riskantno je prići mu
zakoni su tu da se krše, a riskantne stvari da se svejedno rade..


I tako, ja sam se svejedno aktivirala.. Danas dok sam čekala Romanu da idemo u kazalište vidila sam ga da prek ceste vježba neke vratolomije na rolama.. I još ja razmišljam dal da odem preko i počnem neš čavrljati.. I ok.. I odem ja preko i pozdravim ga.. Iako je i to mali pomak, naš se razgovor sveo na njegovo pitanje ("Kaj više ne skejtaš?") i moj odgovor ("Ma, tu i tamo").. Vrijeme prije nego je Romana došla sam ja razmišljala o mogućim pitanjima koje mu mogu postaviti, a on je zaključio da može mirno nastaviti svojim poslom.. No, bar sam odagnala one sumnje da mi ni ime nezna.. huh.. Eto, vjerojatno vam se moja zanesenost dvjema rečenicama koje smo izmjenili čini glupom, ali meni to znači puno i previše..

By: girl who is totally in love
//end//


love Pictures, Images and Photos

| 20:56 | Komentari (26) | On/Off | Print | # |