Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ab0uT.

Cura.
Živi svoju 12u godinu.
u Zagrebu. na Ferki.
Zove se Petra. (or Pepa or Pepito:D)
Pomalo u svom svijetu. Sanjarka.
Voli kričave boje.
frendove.
ljeto.
zabavu.
Ne mrzi ništa. Još.
Pozdravlja sve čitatelje.
:D



sMiLes.

°°ZaKoNii mLaDiiH°°
1.poljubac u ruku - prijateljstvo
2.poljubac u obraz - poštovanje
3.poljubac u čelo - čežnja
4.poljubac u rame - pohlepa
5.poljubac u vrat - strast
6.poljubac u usta - ljubav
7.tuče li djevojka mladića - ima ju pravo poljubiti
8.ugasi li djevojka mladiću šibicu - želi biti voljena
9.baci li djevojka mladiću nešto - kazna od 10 pusica
10.prije ljubljenja - zabranjeno pušenje
11.ako se sjedi - djevojka sjedi na koljenu mladića
12.ako se leži - djevojčina glava leži u ruci mladića
13.tapšanje na rastanku-sanjaj me
14.poljubac zatvorenih očiju-iskrena ljubav
15.stisak ruke-želim biti samo s tobom
16.stati na nogu-izjava ljubavi
17.čeprkati po kosi-ne mogu bez tebe
18.nakašljucati se-volim te
19.staviti kažiprst u usta-zagrli me
20.staviti palac u usta - poljubi me
21.igrati se prstenom - sanjala sam te
23.gledati u oči - volim te volim te
24.šaka kao odgovor - da
25.čelo kao odgovor - ne
26.pucketati prstima - danas dobro izgledaš
27.uzme li djevojka nešto mladiću - na raspolaganju
28.grickati usne - ljubomora
29.štipanje - želim ti nešto reći
30.šmrcanje - sastanak u isto vrijeme
31.stati na pete - volim samo tebe
32.tuče li mladić djevojku - želi da bude njegova
33.plaziti jezikom - poljubi me odmah
34.poljubac od 60 pusica - nije dozvoljen
35.lagani poljubac - prijateljstvo
36.prije ljubljenja - gledaj u oči
37.ne smije se iskorištavati - ljubav djevojke
38.djevojku ne pitaj za poljubac - odmah postupaj
39.milovanje tijela djevojke - samo uz dozvolu
40.mladić ima pravo poljubiti - djevojku od 12 godina
41.poljubac jezikom - dozvoljen
42.gleda li mladić djevojku duže od 3 minute - ljubomora
43.puhne li mladić djevojci u lice - želi sex
44.pokloni li djevojka mladiću zakon mladih - ljubav
45.pokloni li mladić djevojci zakon mladih - ljubav
46.tko posjeduje zakon mladih - daje ga drugima



credits

Design: murderscene
Base Code: x


°°izlet&štafetica°°

četvrtak, 20.11.2008.

Hy, ljudi!!
Kako Ria, Romana, Danijela, Nikolina S., Maja i ja idemo na dodatnu iz geografije, bil je organiziran izletić u Trakošćan, Krapinu&Varaždin. Zapravo je to bil izlet od petaša, al smo mi sa dodatne išle s njima. Inače ide puno ljudofa na tu dodatnu, al smo sam mi mogle na izlet. Prvo smo išli u Varaždin, na groblje. I tam smo našli ime Josip Marić na grobu (tak se zove jedan čovo iz b raza, poznatiji kao Ćubo). I nekog Margetića mi našle, ofkors da smo to ufotkale.. dd.. Onda smo išli tamo po onom starom Varaždinu. Lijep je grad. Samo, ona njihova dugačka ulica nije ni do koljena našoj Ilici, mi imamo više dućkasa!!! Onda smo išli u Trakošćan, di smo se ogrebale za neke narukvice i svašta sa nekih štandova. Lijepi je dvorac, al su im kreveti koma!! Prekratki.. Niti WC-a nemaju.. Ma, da neko nebi mislil... ja sam sve slušala zkj je kaj kako i to, al ovak kad čovijek pogleda ispada bash jadno.. dd.. Nakon tog Trakošćana smo išli u Krapinu. Iako sam tamo na Hušnjakovu bila mali milijon puta, svejedno sam se rado (opet) fotkala sa onim pračovcima i tak. U Krapini mi onda išli u pizzeriju. Naime, nas šest genijalki naručile 1 jumbo i 1 velku pizzu. I još nam neki klinci dali svoje ostatke lasagna, a neki drugi još dva komada jumbo pizze... Nebi mi bile mi da nismo to sve pojele.. A Maja.. Ona je priča za sebe.. Nadmašila ženska samu sebe.. xD. Srry, Majchy.. Sada ewo jedne štafetice o boysima..
*****Idealni dečko?
pa.. ne postoji baš sad skroz idealni, al dragi su mi kovrčavi.. i zelene okice.. volim kad se po nečemu razlikuje od ostalih, ima lude hobije ili tak neš...
*****Jesi li se ikada poljubila sa dečkom?
samo za boce istine, ali zapravo ne.

*****Jesi li trenutno zaljubljena?
ne znam!! malo da, malo ne!! doista ne znam!!

*****Bi li hodala sa dečkom koji ti se i ne sviđa baš?
ovisi o situaciji, iako u većinski imam želje hodati isključivo sa dečkom koji mi se sviđa bar onak da mi je u top 3

*****Kakav stil odjevanja voliš kod dečka?
pa.. fora su mi rockeri&sk8eri... ma sve ovisi o tomu kako to dečko fura.. u zadnje vrijeme i ne vidim puno takvih, al jako volim kad dečko ima starke..

*****Jesi li trenutno u vezi?
ne..
*****Želiš li se udati?
da.
*****Reci ukratko svoju najromantičniji pričicu o tebi i nekom dečku?
pa.. ja se topim na one spike da su oni naj frendovi i da govore jedan drugome u koga su zacopani i da su si skroz bliski, ali samo kao frendovi i onda polako skuže da su zapravo zacopani jedan u drugoga..
a volim i one spike da se stalno zadirkuju i sve, i misle ona o njemu i on o njoj da su kreteni i krave, koze i kaj ja znam, a zapravo su zacopani.. znam da zvuči bedasto, al ja to volim..

LJudi, znam da je post dugačak, nadam se da ste pročitali barem dijelić. I, da moram se pohvalit da sam nakon 2 mjeseca mučenja uspjela naučiti neki neuhranjeni skokić na skejtu.. Znam da to i nije neš al... za ovakvog nespretnjakovića ko mene je to dosta velika stvar xD. I, poslušajte si pjesme od Paramore Born for this i We're broken, i od Jonasa When you look mi in the eyes i Play my music. I još jedna stvar, dobila sam marteee. MEni su pjesme predobre..pozz ljudi, byebye.


Photobucket


| 22:10 | Komentari (58) | On/Off | Print | # |